Inhoud blije doos van prenatal aangepast! :o

De inhoud van de blije doos van de prenatal is behoorlijk geslonken
Jeetje mina! Bij Sylvie had ik een 2 keer zo grote doos met een heel nieuw pak luiers er in, een pak babydoekjes en noem maar op…
Nu zitten er in totaal 8 luiers in en GEEN doekjes
Het is nu gewoon een doos net als alle anderen… Vooral reclame dus!
Ik vond het een behoorlijke tegenvaller zeg!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Jammer zeg, ik vond die doos ook leuk om te krijgen. Zal wel niet meer uit kunnen, ofzo.

Groetjes,
M

Heb je een Plus supermarkt in de buurt? Lever daar een geboortekaartje in (geen kopie, maar origineel) en je krijgt een hele uitgebreide doos met produkten die je goed kunt gebruiken, niet alleen voor de kleine mop maar ook voor jezelf. Heb je meer aan dan aan die Prenatal-doos.

Althans, die actie hebben ze altijd gehad, dus anders voor de zekerheid even op de site opzoeken of bellen.

Groetekes, Sje

Ah, gevonden, zie hier:
http://www.plus.nl/kiekeboebox/

Groetekes, Sje

Ik hoorde het van een vriendin inderdaad.
De meeste dozen schijnen er flink op achteruit gegaan te zijn en sommige zijn er helemaal mee gestopt.

@Sje: Ja klopt die heb ik met Sylvie uiteraard opgehaald En ook die van de C1000 en ga ik nu zeker weer doen. Ook al zitten ze niet in de buurt, ik rijd er gewoon heen

Ja nu zat er nog wel een bibi speen in, een philips avent flesje, 1 slabbetje, 1 spuugdoekje en inderdaad het i love mama rompertje…
Maar het pak luiers (op 8 na dus) en het pak doekjes is er dus helemaal uit, terwijl ik die het hardst kan gebruiken
Het rompertje heb ik al niks aan, heeft korte mouwtjes en ons meisje word midden in de herfst geboren Slabbetjes en spuugdoekjes hebben we in overvloed. Het flesje en speentje zijn misschien handig, maar kan lang niet iedereen gebruiken! En luiers en billendoekjes wel!

aaah wat flauw zeg! idd ik kreeg ook een hele pak pampers, en ook van zwitsal doekjes met zo’n zwitsal navulkistje.
tsss bezuinigingen noemen we het maar maar ik vind het wel flauw! wat heb je daar nou aan zeg.

Bij Kruidvat krijg je nu een tas met eigen merk producten. Moet je wel zo’n extra voordeelkaart hebben geloof ik…

Groetjes Natasja

Ik vond het altijd leuk om zo’n doos op te halen, maar was altijd toch teleurgesteld over wat er dan in zat. Dat rompertje was echt voor ieniemienie-baby’s volgens mij en verder vooral enorm veel oude nummers van tijdschriften. Max is 9 maanden en die heb ik nog steeds niet gelezen! Het Kruidvat heeft de doos geschrapt. ETOS heeft er wel nog een, heb je die al?

Maar eh…dat rompertje kun je toch gewoon aandoen in de herfst? Ze heeft er dan toch een truitje overheen?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Er zit inderdaad niet zo heel veel in. Maar ik bekijk het maar van de positieve kant, alles wat je krijgt is mooi meegenomen. Om die paar luiers die er nu niet bij zaten kan ik me niet druk maken. Er zaten nog wel wat leuke dingen in vond ik. En een romper korte mouw kun je toch gewoon aan in de herfst? Ik heb Tim nog nooit een romper met lange mouw aan gedaan, ook niet in de winter. Vond ik veel te warm, met daaroverheen nog een trui met lange mouw. Zelf heb je ook geen 2 lagen over elkaar heen aan!!

Het enige wat ik jammer vond was dat de bonnen voor een gratis fotosessie niet meer in de blije doos zat. Die hebben we bij Tim gebruikt en wilde dat op dezelfde leeftijd ook bij Daan doen. Maar dat zullen we helaas nu zelf moeten betalen

Ik had me alleen ingeschreven bij de blije doos van Prenatal en Etos. Bij de Etos zat er nog een leuk servies bij.

Verder idd vaak alleen maar reclame en tijdschriften, maar goed dat weet je van te voren.

Groetjes,
Sandra

@Sandra: Ik zeg ook niet dat ik niet blij ben met de doos Maar dit was gewoon altijd de mooiste doos die er bij zat en nu is het 1 net als alle anderen. Dat vind ik gewoon jammer.
Shit! Ik had die bonnen voor een fotoshoot nog helemaal niet gemist… Balen, die hebben wij met Sylvie inderdaad ook laten maken en ook wij wilden dat nu met ongeveer dezelfde leeftijd weer doen…
Maar ik herinner me van bij Sylvie dat we toen 2 bonnen hadden… Die andere kwam volgens mij ook uit een doos!!! Volgens mij die van de C1000! Ooooooh hopen dat ze daar wel in zitten!! (Duim, duim, duim)

Ik heb de doos van de babydump ook al, daar zitten altijd 3 hele schattige lepeltjes in. We hebben die van Sylvie nog, dus nu hebben we er 6
Ik heb me voor de etos doos al aangemeld maar tot nu toe nog niks over gehoord.
Ik heb dat van de kruidvat opgezocht en daar krijg je nu inderdaad een tas, maar alleen als je de voordeelpas aanvraagt. Weet niet of ik dat ga doen, denk het niet

De bonnen van de fotoshoot zaten ook altijd in de doos als je net bevallen was. Ja balen he, dat vind ik echt heel jammer. Maar goed het is niet anders. Hihi wist niet dat die fotobonnen ook in de C1000 doos zaten anders had ik me daar ook wel voor aangemeld Ik hoop voor jou dat ze daar wel in zitten. Hihi we waren alsnog veel geld kwijt voor alle foto’s die we hadden gekocht. Maar het scheelde toch weer dat het maken van de foto’s gratis was.

Groetjes,
Sandra

Ja wij waren ook alsnog erg veel geld kwijt hoor Maar ja dan zijn ze zo mooi en kan je ze niet laten liggen Wij hebben uiteindelijk 1 foto dus gratis gekregen (die op poster formaat) en we hebben er 3 bijgekocht