Hoi,
Nou het was z’n wahala voor ons dat ik me alles nog goed kan herinneren. Vijf jaar geleden was het nog niet zo wijd verbereid om in te bakeren op het cb waren ze daar ook heel voorzichtig mee. Maar toen ik eenmaal aangaf zo gaat het niet langer en ze heeft geen kiss of reflux toen gaven ze aan te gaan inbakeren. Maar moest toen wel zelf alles ondernemen. Een nichtje van mij heeft toen weer een paar jaar eerder op eigen houtje gedaan een had mijn dochter vijf minuten geobserveerd en zie toen van waarom gaan jullie niet inbakeren.
Onze dochter was heel onrustig in haar bewegingen. als je bewijze van spreken 1 vinger een milimeter optilde of als ze dat zelf deed dan was ze wakker. Ook bewoog ze heel veel en alleen als ik haar stak vast hield dan vile ze in slaap maar zodra ik verslapte dan was ze wakker. Ze was op een gegeven moment zo moe en mama en papa ook dat ze van vermoeidheid niet kon slapen.
Ik heb in die periode ook alles opgeschreven. En gemerkt als je niet even strak alles door voert je er spijt van krijgt. Ook twee vriendinnen waren blij met mijn “ervaring”.
En eerlijk die kookwekker opende ook een paar ogen je denkt als je kindje de hele dag huilt dat elke minuut langer is dan ie werkelijk is en dat je al een kwartier het zit aan te horen terwijl het meer vijf tien minuten is.
En ja ik vond het moeilijk haar daarin een weg te laten zoeken. Je bent al zo lang bezig je kindje gelukkig en happy te maken dat roest er echt in.
Maar door alle tips op te volgen is het na een week gelukt haar alle slapen te laten slapen.
Daarnaast heeft ze tot negen maanden ingebakerd gelegen en daarna heeft ze nog half ingebakerd gelegen tot ze anderhalf was.
Het fijne en ook merkwaardige was ze was heel vroeg met dingen zoals rollen en kruipen staan enzv. maar zodra ze naar bed ging en de doeken zag voelde of ruikte dan werd ze rustig en taalde ze er niet van rollen of wat dan ook. We hebben haar altijd via een camera geobserveerd en in de gaten gehouden.
Dat geldt lang niet voor alle kindjes.
Mocht je nog vragen hebben mail me dan maar even.
Anderen mogen dat ook als ze daar behoefte aan hebben .
Ben wel niet meer zo vaak op de site ze is nu 5 maar ben nooit beroerd om mede ikke benners te helpen of van tips te voorzien.
Groetjes
lon106