Ingebakerd boeren

Als wij Max overdag voeden, gaat hij natuurlijk uit zijn bakerdoek. Hij laat dan meestal één of twee boertjes. We zetten hem dan rechtop en dan lukt dat beter dan wanneer hij over de arm hangt. 's Nachts houden we zijn bakerdoek aan, omdat het voeden hem dan niet te wakker moet maken. Ik doe de doek alleen uit als hij gepoept heeft. Maar in de Pacco kan Max niet goed ‘buigen’ en lukt het niet om hem te laten boeren. Het gevolg is, dat hij 's nachts blijft miemelen omdat er iets niet lekker zit.

Zal ik de doek dan toch maar uit doen? Hoe doen jullie dat? En welke bakerdoek hebben jullie eigenlijk? IK heb de Pacco, maar die vind ik niet heel erg fijn omdat hij zo stug is (ook na 4x wassen)…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Misschien een domme vraag, maar hoe deed je dat met Eva? Ik heb er verder helemaal geen ervaring mee maar ik vroeg me dat af omdat die toch ook ingebakerd was?

Groetjes,

Michèle

Kan ik je niet mee helpen, hier ook pacco gehad, 'snacht in de doeken en boertje laten. Ze zijn inderdaad net plankjes maar het ging goed hier. Vond de pacco trouwens super, luna heeft in van die ouderwetse doeken gelegen, die moest je op een speciale manier inbakenen en met veiligheids spelden vast zetten. Was altijd bang dat ik die kleine mop zou prikken, alleen daarom al vond ik de pacco super.

Gr Patries

Wij gebruikten bij Dani ook de pacco doeken. Was er zelf wel erg tevreden over. Het was inderdaad net een mummy, maar het lag wel erg geborgen. En Dani had echt zo’n strakke doek nodig, andere doeken wurmde hij zich zo uit,

Wij haalden hem 's nachts wel gewoon uit de doeken om flesje te geven en luier te verschonen. Hij sliep daarna altijd wel weer goed in. Dit is overigens maar een korte tijd geweest. Wij zijn volgens mij met ongeveer 6 weken met de doeken begonnen en Dani was ongeveer 8 weken toen hij doorsliep.

Lilypie Pregnancy tickers

Ik vond de oude Pacco ook fijn, die heb ik nog van Eva, maar nu hebben ze alleen Pacco’s met een gele bies en die zijn stugger volgens mij? Het systeem met die schoudercoupe vind ik wel fijn, al blijft Max vaak met zijn truitje aan het klitteband hangen. Ik had met Eva ook de Pacco, maar zij boerde nooit en had daar ook geen last van. Ik had dat probleem toen dus niet! Ik ga Max dan denk ik toch maar uitbakeren 's nachts, in het half-donker, want zonder boertje ligt hij echt niet lekker!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Ga op je gevoel af, ze zeggen dat uitbakeren beter is tijdens de voeding…Mijn ervaring is dat zonder boertje, je jezelf in de vingers snijdt: ze slapen dan niet lekker en gaan spugen (tenminste dat gebeurt bij mijn zoontje als ik me laat verleiden tot wegleggen zonder boertje. Wat bij hem trouwens ook goed werkt: na de voeding 5 tot 10 minuten rechtop houden (is mijn favoriete deel van de nacht, ik kan hem dan lekker in slaap knuffelen) en dan kan ik hem wegleggen ook al heeft hij niet geboerd, meestal gaat dat goed. succes ermee. PS ik heb bij mijn dochter de snug and tug inbakerdoeken gebruikt, naar tevredenheid)

Lilypie 1st Birthday Ticker

Als ik mijn zoontje de fles geef 's nachts dan haal ik hem ingebakerd uit bed en geef ik hem zo de fles… Hij is nogal lui met boeren…dus kan kloppen wat ik wil
’s nachts dus dan maar zo zijn bedje weer in…
Gelukkig heeft hij er nooit problemen mee en slaapt hij zo weer verder.

Mijn oudste zoon ook altijd ingebakerd uit bed gehaald. Rechtop gehouden tot hij een boertje deed en dan weer in bedje.