Ingebakerd boeren

Als wij Max overdag voeden, gaat hij natuurlijk uit zijn bakerdoek. Hij laat dan meestal één of twee boertjes. We zetten hem dan rechtop en dan lukt dat beter dan wanneer hij over de arm hangt. 's Nachts houden we zijn bakerdoek aan, omdat het voeden hem dan niet te wakker moet maken. Ik doe de doek alleen uit als hij gepoept heeft. Maar in de Pacco kan Max niet goed ‘buigen’ en lukt het niet om hem te laten boeren. Het gevolg is, dat hij 's nachts blijft miemelen omdat er iets niet lekker zit.

Zal ik de doek dan toch maar uit doen? Hoe doen jullie dat? En welke bakerdoek hebben jullie eigenlijk? IK heb de Pacco, maar die vind ik niet heel erg fijn omdat hij zo stug is (ook na 4x wassen)…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Misschien een domme vraag, maar hoe deed je dat met Eva? Ik heb er verder helemaal geen ervaring mee maar ik vroeg me dat af omdat die toch ook ingebakerd was?

Groetjes,

Michèle

Kan ik je niet mee helpen, hier ook pacco gehad, 'snacht in de doeken en boertje laten. Ze zijn inderdaad net plankjes maar het ging goed hier. Vond de pacco trouwens super, luna heeft in van die ouderwetse doeken gelegen, die moest je op een speciale manier inbakenen en met veiligheids spelden vast zetten. Was altijd bang dat ik die kleine mop zou prikken, alleen daarom al vond ik de pacco super.

Gr Patries

Wij gebruikten bij Dani ook de pacco doeken. Was er zelf wel erg tevreden over. Het was inderdaad net een mummy, maar het lag wel erg geborgen. En Dani had echt zo’n strakke doek nodig, andere doeken wurmde hij zich zo uit,

Wij haalden hem 's nachts wel gewoon uit de doeken om flesje te geven en luier te verschonen. Hij sliep daarna altijd wel weer goed in. Dit is overigens maar een korte tijd geweest. Wij zijn volgens mij met ongeveer 6 weken met de doeken begonnen en Dani was ongeveer 8 weken toen hij doorsliep.

Lilypie Pregnancy tickers