Inenting

Vandaag moet ik met Lucas weg voor de inenting van de meningokok, hoop dat hij er niet ziek van wordt. Moet hem na het inenten wegbrengen naar de oppas omdat ik moet werken. Nouja, als hij er ziek van wordt dan hoor ik het wel en ben ik zo weer thuis. Gelukkig is mijn vriendin, zijn oppasmoeder, een tweede moeder voor hem en is ze heel lief voor hem. Anders had ik koste wat kost een vrije dag willen hebben.
Worden jullie kindjes ook ingeënt?

Groetjes Miriam

Hoi Miriam

Pepijn heeft hem 2 weekjes geleden gehad en hij is 3,5 jaar.
Het was letterlijk ik zit erbij en kijk erna en dat terwijl mams een priktafeltje had uitgezocht waar een verpleger zich stond uittesloven om een ballontje op te blazen…

Ik denk dat ik het er benauwder had dan Pepijn. Ik zag het al helemaal voor me een grote sporthal vol krijsende kinderen en roodaanlopende mamma’s. Ik met zeggen dat de GGD in Blerick het perfect geregeld had. Geen wachttijden en geen krijsende kinderen.

Hopelijk valt het mee. Pepijn is er niet ziek van geweest in ieder geval.

Nu mag hij over een half jaar er weer eentje op het consultatieburo…de laatste aldaar.

Sterkte…groetjes
MONIQUE

Hoi Monique,

Nou hier was het niet echt massaal, was wel in een sporthal, maar wel een kleintje. Heb maar 2 kleine kindere gezien en een paar van een jaar of 15. Kinderen huilden wel maar viel mee, bij jullie was het duidelijk beter zo te horen. Niet dat het hier slecht was hoor, absoluut niet.
Lucas heeft wel even flink gehuild, en dat kan hij behoorlijk hard, klinkt ook heel lekker dan in zo’n sporthal.
Ook Lucas is vandaag niet ziek geweest, denk dat het dus allemaal wel meevalt.

Groetjes Miriam

Hoi Miriam,

Gelukkig dat het meegevallen is. De kinderen zijn het vaak zo vergeten. Gelukkig maar!

Groetjes monique