Inenting mex. griep tijdens zwangerschap

Oeeh ik twijfel heel erg of ik dit topic wel mag plaatsen naast het mex. griep topic in mama’s hoekje… Maar daar gaat het toch om kinderen onder de 4 jaar, en ik ben benieuwd naar wat jullie doen in de zwangerschap…
Ik was vrijdag bij de gynaecoloog en kreeg een folder mee over de vaccinatie, en ze raade me aan om wel die inenting te nemen.
Maar ik vind het doodeng! Allemaal wat als vragen spoken door mijn hoofd, en ik heb het gevoel dat ik moet kiezen tussen twee dingen die ik niet wil… Wat als er iets fout gaat, door de inenting, of dooor niet enten en mexicaanse griep krijgen… Dan ben ik de enige schuldige daaraan, want ik neem de beslissing! Wat een ellende, ik wou dat de medici dat gewoon voor ons zouden beslissen
Hoe denken jullei er over? (er worden trouwens alleen zwangeren ingeent die langer dan 13 weken zwanger zijn)

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Hoi
Ik heb twee weken geleden de aanbieding van het vaccin afgewezen van de huisarts. Twee weken geleden was ook nog geen advies uitgegeven voor zwangeren. Sinds vandaag wel. Ik heb vandaag heel lang verschillende artikelen gelezen op internet. Ik heb vandaag besloten om morgen de dokter te bellen om toch me te laten inenten en mijn dochtertje ook. Ik hoop dat ik een verstandig besluit genomen heb nu. Het is ook moeilijk meid zo een beslissing. Je weet niet wanneer je het als moeder goed he? Weet het. groetjes chantal

Chantal