Inenting + gratis openbaar vervoer

Ik las net een bericht dat in onze gemeente het openbaar vervoer op de vaccinatie-dagen (Mex. griep) gratis is op vertoon van de vaccinatie-oproep van je kind.

Dus hou even de regionale kranten of de site van je gemeente in de gaten, want dan kun je er nog een leuk uitstapje van maken voor je kind!

Ik heb dit bericht ook in het vaccinatie-topic geplaatst maar aangezien het daarin verloren kan gaan en het toch wel een interessant bericht kan zijn, heb ik in overleg met Asje een apart topic aangemaakt.

Groetekes, Sje

Bedankt voor de tip, we houden het in de gaten.

Groetjes,

Michèle

Dankje voor de tip… Ik ga zaterdag voor mezelf, en Joey moet 7 december. Ik zou sowieso met de bus gaan, maar gratis is altijd beter natuurlijk want tis een dure grap dat openbaar vervoer!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Ik weet dus niet of het voor elke gemeente gaat gelden he?! Dat wordt per gemeente apart besloten of ze gratis openbaar vervoer aanbieden of niet. Maar ik kan me voorstellen dat meer gemeenten met dezelfde actie komen.

Groetekes, Sje

wij gaan lopen, omdat het maar 20 minuten lopen is,
als we met de bus zouden gaan zou die stoppen en dan moeten we nog 20 minuten lopen waar die bus stopt pff

Ja, en toch MOET je met de bus van mij!

Groetekes, Sje