Ineens weer nachtvoedingen?

Jaja weer eens een ineens topic. Het zal vast wel een sprong zijn en ze krijgt op het moment ook tanden dus daar zal het denk ik wel aan liggen. Maar ik herken dit totaal niet van Rens dus weet ff niet hoe ik dit moet aanpakken.
Noa wil nu al 3 nachten achter elkaar 's nachts ook weer een voeding hebben vannacht al om 1.30 uur terwijl ze normaal van 19.00 tot ongeveer 7uur slaapt.
Rekken werkt niet, 1 uur later krijst ze nog steeds dus dat is niet echt een optie. Mijn vraag is eigenlijk alleen of iemand dit herkend en of dat dat ook weer vanzelf overgaat.

Groetjes Ramona

En ook al ken je het niet van Rens; toch middenin een sprong! Kan er niks anders van maken. :smiley:

En dus “ja, het gaat vanzelf over”. Even doorbijten.

In elk geval niet teruggaan naar de nachtvoedingen want dan is het afbouwen daarvan alleen maar moeilijker. Hooguit slokje water ofzo, kusje, speentje en weer slapen.

Groetekes, Sje

Hoi Ramona,

kan een combi van sprong en tanden zijn. hier ook wel eens het geval. In zo’n periode zet ik het bedje aan één zijde wat hoger en heb een flesje water bij de hand. Zeker geen voeding. Soms is het drie nachten achtereen en dan is het weer weken rustig.
liefs Annelies

Lilypie First Birthday tickers

De zes-maandensprong. Heftig! Kan ook met het ontwikkelen van verlatingsangst te maken hebben, daar ging die sprong volgens mij ook over. Even doorbijten, het was hier een heftige weet ik nog wel.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Vanavond ontdekte ik dat haar eerste tand door is. Sowieso was ze vandaag beter gehumeurd dan de voorgaande dagen en ze is zowaar zonder sirene gaan slapen vanavond. Hoop dat de nacht nu ook beter gaat.
Sprong zou ook wel de oorzaak kunnen zijn, ik merk wel aan haar dat ze meer wil als dat ze kan en dat frustreert haar best wel op het moment. nu nog ff hopen dat ze een keer goed op haar duim bijt, tenminste rens duimde in ene niet meer toen z’n eerste tand door was zou wel makkelijk wezen als dat nu weer zo was.

Groetjes Ramona

Vannacht ging het al wat beter. Heb haar gisteravond sowieso niet meer horen huilen tussendoor en dat deed ze de voorgaande avonden wel. Ze kwam vanochtend om half 6 dus dat mag nog wel weer een beetje later worden.

Groetjes Ramona

Yes vanochtend was het half 8 toen ze voor het eerst kwam. Supernacht gehad dus.

Groetjes Ramona

Top!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Fijn dat het vannacht weer goed ging.

Groetjes,
Sandra