Ineens weer nachtvoeding

Hallo Dames,

Djayden sliep heerlijk door sinds een mannd,daarvoor was het iedere nacht 4 uur.
Hij sliep vervolgens ineens door tot half 6 maar sinds 3 nachten is het weer 4 uur en dan ligt hij te kraaien en te teuten en vervolgens wil meneer toch echt eten,ik leg hem aan hij drinkt,even knuffelen en dan weer slapen.
Zou iemand me kunnen vertellen hoe dit zou kunnen?

Gr Diana

hoi diana,

zou het een sprongetje kunnen zijn??? dan kunnen ze ook een tijdje weer nachtvieding willen.

groetjes Gytha

Hoi

Ik heb geen idee,hij is nu 22 week.
Is er dan een sprongetje??

Gr Diana

Hoi,

Je geeft borstvoeding begrijp ik???

Geef je al bijvoeding???

Het zou kunnen zijn dat je voediging (bv) toch niet meer voldoende is en als je dan nog niet bij voed zou het kunnen dat hij niet genoeg heeft om er op door te slapen.( ik vraag dit omdat de meeste cb bij borstvoeding pas aanraden te beginnen met bijvoeden vanaf 6 maanden)
Bij mijn zus was dit het geval zij is toen of met een beetje pap of met fruit begonnen weet het niet meer zeker. Pap deeds ze aanmaken met afgekolfde melk.

Groetjes

lon106

Hoi

Nee bijvoeding heeft hij echt nog niet nodig.
met zijn groeilijnen zit hij boven het gemiddelde en overdag is hij ook best tevreden.
Sterker nog,hij wil de bijvoeding niet want had al wat fruit geprobeerd maar dat wil hij niet hebben.

Gr Diana

Bij ons precies zo… en het is sprongetjestijd 5 maanden… Het heeft vijf dagen geduurd en nu slaapt ze weer door. Ik heb haar alleen geen voeding gegeven maar alleen een speentje…
Succes!

Hallo,

Hier ook soms van die periodes. Maar ik zou geen voeding geven 's nachts. Kan je een paar slapeloze nachten bezorgen, maar anders blijven ze komen. Kleintjes weten snel waar de klepel hangt!

Groetjes,

Tamara

Hoi

tja,laten huilen is geen optie,ik heb nog een schoolgaand kind die ik niet wakker kan laten liggen vanaf 4 uur in de nacht.
Dat zou betekenen dat Justin ook de hele dag vervelend gaat doen en dan heb ik dat er bij.
Een speen wil hij niet hebben ,die vindt hij maar vies

Gr Diana

Hoi Diana,

Anne wordt soms ook even wakker en dan horen wij haar ook, maar valt
na 5 min. vanzelf weer in slaap.
Zolang hij niet huilt zou ik er niet heen gaan.
Honger is het vast niet want dan gaat hij wel huilen.
We zijn zelf toch ook wel eens even wakker.
Laat hem maar even lekker teuten.
Doet hij dit na 15 min. nog dan zou ik er even heen gaan en even
aai over de bol geven en kusje en zeggen dat hij nog even lekker moet
gaan slapen, dat het nog erg vroeg is.
Als hij jou of je man weer heeft gezien is het vast ook weer goed.
Houd je ons op de hoogte!
Jammer trouwens dat hij de speen niet wil. Bij ons is de speen echt
een uitkomst!
Anne was trouwens na de fles van half 6 ook nog 10 min. aan het teuten.
Toen dacht ik: die gaat vast niet meer slapen, maar het was snel stil
en ze sliep nog tot half 7. Toch nog moe dus.

Groetjes Heleen.

Hoi Heleen,

Het probleem is dus dat hij na het teuten begint te huilen.
Kijk zoalng hij alleen geluidjes ligt te maken en ligt te teuten en te kirren laat ik hem lekker maar helaas gaat hij daarna huilen en ben ik wel genoodzaakt hem te halen.
van de week deed hij het ook en het was kwart over 4 in de nacht,ik haalde hem legde hem aan en hij werd moe,inmiddels was het half 6 dat hij weer naar bedje ging en slapen ho maar.
Om 7 uur moest ik eruit maar ik heb niet meer geslapen in de tussen tijd.
vanmorgen echter was het kwart over 4 dat hij huilde(na het teuten ong.15 min)
ik haalde hem en om kwart over 5 lag hij weer in bedje en hij sliep tot kwart voor 8.

GR Diana