Ineens wakker om 4 uur?

Hallo allemaal,

Heeft er iemand tips??

Jim sliep al een tijdje door van 21 uur tot 6 uur.
Nu is hij 3 weken geleden niet helemaal lekker geweest en sindsdien komt hij elke ochtend/nacht om stipt 4 uur.
Nu geef ik een beetje water en dan slaapt hij heerlijk door.
Heb vanacht geprobeerd hem een aai over zn bol te geven, even oed gelegd en weer weg gegaan…BRULLEN geblazen.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen of heeft er iemand tips?

Groetjes mama van Jim

Gewijzigd door - mama van Jim op 25 Jan 2010 08:57:07

Hoe oud is Jim nu?? Want het kan dat hij in een sprong zit. In dat geval zal het vanzelf weer goed komen. Morgan zit nu in de laatste en is elke dag om half zeven wakker. Daarvoor moest ik haar door de weeks wakker maken en in het weekend kwam ze om 8 uur ongeveer.

En zou je de titel iets duidelijker neer willen zetten. Bijvoorbeeld ineens elke dag om 4 uur wakker. Dat is wat duidelijker voor andere. Dan weet je of je advies kan geven en hoef je niet alles te lezen

Groetjes,

Michèle

Hoi Michele,

Bedankt voor je berichtje.
Kan ik de titel nog aanpassen?

Kan je mij vertellen hoe ik een ticker onder mn berichtje kan plaatsen?

Groetjes Debby

Als je klikt op wijzigen in je eerste berichtje dus waar je de topic mee geopend hebt kun je de titel wijzigen.

En de ticker die pas je aan in je handttekening. Daar kopieer je je de code in en dan pakt hij hem mee in je handtekening.

Groetjes,

Michèle

Hoi Michele,

Bedankt voor je hulp!!

Fijne dag!

Groetjes mama van Jim

borstvoeden.info Tickers

Geen dank hoor.

Groetjes,

Michèle

Dat heeft mijn dwerg ook heel lang gehad, je doet het goed hoor, event een slokkie water of een aai, en daarna laten brullen, hoe moelijk ook. K had dezelfde vraag aan het cb gesteld, hij moet gewoon even doorkrijgen dat hij nu weer iets te vroeg wakker is en dat ie nog even verder moet slapen.
Mijn uk pikte het binnen een week op en komt nu niet eens meer s morgens, tis dat ik om 8.00 de fles ga geven, maar zelf vraagt hij niet eens meer. Hij is nu ook rond 7.00 wakker. Maar goed hij is net weer twee maandjes verder dan jouw uk. Kan ook net ff schelen.

Hé, een ineenstopic! Die kleine man zit middenin een sprong. Zie het oei-ik-groei-boek.

Groetekes, Sje