Ineens vroeger wakker

Mijn zoontje nu 7,5 maand word sinds een paar dagen rond 5 uur wakker en eerst sliep hij tot 7 uur half 8.

Weten jullie misschien of dit een fase is?

ik heb het boek oei ik groei maar het is nog te vroeg voor een sprong geloof ik.
Ik heb er nog een die ik naar school moet brengen dus echt blij zijn we hier niet mee.

Hij blijft tot half 6 6 uur stil maar dan moet ik een fles geven want dan gaat de sirene af.

Iemand tips??

Als het geen sprong is, kan het ook zijn dat ie voor het slapen wat meer eten wil… Zodat hij het wat langer volhoudt.

M.

Herkenbaar verhaal, en het is wel een sprong, een hele grote.
Persoonlijk vonden mijn vriend en ik tot zover deze sprong erg heftig.
Niks willen, niet links om of rechtsom. Niet willen slapen, eten enz.

Wij hebben ons deze dagen nog meer aan de RRR gehouden. Gelukkig
werkte dat hier erg goed en was ze nog wel te gebruiken.

Succes!

Gr Pjuk

Hij zit maar een week van de week-33,5-sprong af, dus kan goed dat-ie daar toch al mee bezig is hoor.

Groetekes, Sje

Hoi,

Ja dat is wel erg vroeg zeg!
Misschien kun je wat meer Nutrix door de laatste voeding doen zodat je kindje wat langer slaapt s morgens.
Om 5 uur kun je misschien een klein beetje water geven en dan weer terug leggen.

Als je kindje vanaf 5 uur niet meer slaapt, dan zal je zoontje ook wel weer snel moe zijn denk ik.

Het zijn inderdaad van die fases. Hier destijds ook wel gehad en ging eigenlijk vanzelf weer over.
Wel altijd vroege vogels gehad, zo tussen 6 en half 7 wakker. Enkele keer 7 uur.

Ik deed altijd 3 schep Nutric door het laatste flesje.

Groetjes Lisan.