Ineens verzet tegen inbakerdoek

Hey meiden,

En ja hoor weer een vraag over inbakeren en uitbakeren. Ik heb van alles op internet gezocht, maar kon daar geen antwoord vinden, dus ik dacht dan toch maar het forum. Ik hoop dat de inbaker experts me misschien verder kunnen helpen.

Het gaat om het volgende. Dani wordt sinds ongeveer 6 weken ingebakerd. Allemaal prima en hij slaapt daardoor goed. Nu merk ik alleen aan hem dat hij bij sommige slaapjes zich erg verzet tegen de doek. Hij wordt echt boos…loopt helemaal rood aan…probeert met alle kracht die hij heeft de doeken los te krijgen. Je kan echt aan hem zien (en horen) dat hij het niet eens is met de doek. Hij heeft dit niet bij elk slaapje, maar het begint steeds vaker.
Zou dit een teken zijn om met de doeken te stoppen??

Ik wilde eigenlijk op een ander, wat rustiger moment gaan afbouwen.

Nou kom ik hier natuurlijk alleen maar achter door het te proberen zonder de doek, haha Snap ik ook, maar ben wel erg benieuwd of iemand dit herkend en hier misschien tips over heeft.

Bedankt alvast!!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

haha bij rico was dat in ieder geval DE reden om het overdag al weg te laten en dat ging goed hij was ZO sterk dat ik echt 10x alles opnieuw kon doen want hij werd echt helemaal krankzinnig als ik m wilde bakeren. nouja ga zelf maar is in een dwangbuis liggen als je niet wil
zoiets dus…maargoed ik zou het wel proberen
om het slaapje afbouwen niet elk slaapje.
enne…de nacht als laatste afbouwen lijkt mij het beste

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090220/aQNa.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/zrpfp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 10 Mar 2009 16:11:19

lijkt mij toch een teken om af te gaan bouwen.

toen kevin op advies van het cb ook ingebakerd moest worden verzetten hij zich ook echt liep rood aan

hij was ok onrustig ja omdat hij andere voeding nodig had

ja dat zou het natuurlijk ook wel kunnen zijn…
had jou kindje iets van koemelk allergie lieke?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Zo te lezen kan je in elk geval proberen om af te bouwen. Ik kan me voorstellen dat het voor jou ook niet fijn is om je baby tegen zijn zin in te bakeren. Ik zou het per slaapje proberen en als het nog niet lukt, dan is er hij er dus toch nog niet aan toe. Gezien zijn leeftijd kan je nog prima een paar maanden inbakeren als dat nodig zou zijn?

groetjes!

met inbakeren krijg je altijd na een goede periode een verzet periode. Blijf regelmaat houden. en je kunt proberen af te bouwen je merkt zelf wel of dit gaat lukken of toch nog niet.
Ik zou me wel aan regelmaat houden!
Maar wat ik al zij je krijgt vaak een terug val! Hebben wij hier toen ook gehad.

groetjes gytha

nouja het is vaak zo dat de 3e dag met inbakeren heel moeilijk gaat (ria blom ofzoiets…)
en daarna beter.
maargoed als het na 6 weken ineens neit meer gaat…kijk je kind wil natuurlijk ook meer bewegen dat is ook heel logisch

kevin bleek veel honger te hebben kwamen we pas na maanden achter}

ooh zo haha
ja rico had dat eerst wel altijd zoveel honger, maar sinds een maand of 2 eigelijk niet meer…bizar

Ik zou het inderdaad wel erg laat vinden voor een terugval. We zijn nu namelijk al zo’n 2,5 maand bezig. In een sprongetje zit hij volgens mij ook nog niet, want verder is het gewoon een vrolijk mannetje.

Ik heb hem 45 minuten geleden in bed gelegd in een slaapzakje. Hij viel binnen 10 minuten in slaap, dus op zich gaat dat goed. De vraag is alleen hoe lang hij nu gaat slapen…nou ja de slaap rond dit tijdstip is nooit de beste…ik ga het aankijken.

De nacht wil ik inderdaad als laatste doen, want die vind ik voor hem, maar ook zeker voor ons erg belangrijk

Ik ga denk ik deze slaap rond etenstijd beginnen (is niet zijn beste slaap, maar kan hij toch een beetje wennen) en dan over een paar dagen maar weer eens kijken.

Succes!

Groetjes!

Hoi,

Ik zou even kijken bij de slaap waar hij echt het meest moeite heeft met de doeken en daar de doek weg laten. Kijk wat ie doet. Doet ie het goed laat hem hier aan wennen en bou dan evt een twede slaap af.

Gaat het niet goed na drie dagen dan weet je dat dit te maken heeft met zijn sprongetje.

groetjes

lon106

ik ben benieuwd…laat ons wat weten