Ineens veel eerder wakker

hallo iedereen,

Ik weet even niet wat ik moet doen…

Mijn zoontje van 3 maanden en 3 weken oud wordt ineens veel eerder wakker dan normaal. Als ik hem rond 07.30 uur in bed leg dan wordt hij rond 11.00 wakker. Rond 12.30 leg ik hem in bed en slaapt hij tot 14.30 of 15.00 vervolgens gaat hij rond 17.00 uur in bed en slaapt hij tot 22.00 uur. (Dit is nu zijn ritme). Maar nu al 3 dagen dat hij ineens veel eerder wakker wordt. En ik probeer hem dan weer zijn speentje te geven, maar hij wilt maar niet slapen, maar is wel heel erg moe… Ook in de nacht wordt hij eerder wakker dan normaal

Ik vind het te vroeg dat hij in een sprongetje kan zitten. Wel heb ik gemerkt dat hij continue na borstvoeding aan zijn vuistjes begint te sabbelen. Kan het zijn dat hij niet genoeg heeft aan wat ik hem geef??? Kan het zijn dat hij tandjes gaat krijgen? Hij is voor de rest tevreden lijkt mij. Hij lacht de hele tijd dus weet ik niet wat het is.

Iemand enige raad??

Groetekes!

Hoi,

In het sprongetje zit hij inderdaad nog niet, maar vanaf 15 weken voelen ze 'm al wel aankomen. Ze voelen dan al dat er weer iets gaat veranderen. En dan kunnen ze dus al hangeriger worden, etc. Dus het kan heel goed al met het komende sprongetje te maken hebben.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hij zit midden in een sprongetje!

3 maanden en 3 weken is 16 weken en het sprongetje loopt tussen week 14,5 en week 19,5!

Groetekes, Sje

Bij morgan begint het ‘gemopper’ ook al eerder dan moet zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Dus: je kan er niets aan doen en je moet gewoon even doorbijten. Succes ermee!

Dank je wel voor de reacties!

Ach als het een sprongetje blijkt te zijn, dan kan ik me er wel doorheen bijten Ik dacht alleen dat het te vroeg zou zijn. Nou ja, komt weer goed hehehe

Nogmaals bedankt dames!!

Groetekes!

Graag gedaan. Sterkte ermee!