Hoi hoi,
Hier ben ik weer! Eerst zitten we met een eetprobleem (zie topic) en nu dat langzaam weer beter gaat, slaapt onze kleine meid ineens niet meer door!
Ze is nu dik 6 maanden oud en heeft vanaf haar geboorte (!) doorgeslapen. Je kunt dus gerust zeggen dat we wat dat betreft erg verwend zijn…daarom is het voor ons nu ook zo verwarrend dat madam ineens wakker wordt midden in de nacht (meestal zo tussen 03.00 en 04.00). Dikke tranen huien en ophouden zodra je haar oppakt…(overigens heeft ze geen honger, wil gewoon aandacht denken wij).
Wij laten haar meestal maar huilen en troosten haar om de 10 minuten even en na een half uur valt ze weer in slaap tot de volgende ochtend.
Dit duurt nu ruim een week en ben best al moe aan het worden omdat ik moeilijk weer in slaap val in de nacht. Maar dat vind ik niet het ergst, ik zou graag willen weten waarom onze kleine ineens wakker wordt 's-nachts. Op allerlei site’s staat dat baby’s rond de 6 maanden doorslapen en hun slaappatroon hebben gevonden…hoop in ons geval dat dat niet waar is…
Heeft iemand hier ook ervaring mee gehad of tips???
Groetjes Cinn