Ineens moeilijk eten

dat lijkt me ook wel lastig. met dat eten. ik vind het nu al irritant worden maar ja hij zelf ook ik denk dat ik zn schema wat ga aanpassen. nog even denken hoe…want er gaat dadelijk toch een hoop veranderen als er een fles af moet en dan moet ik zoiezo effe alles omgooien. maar wel net ZO dat hij het amper merkt

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Probeer het buiten een sprong om te doen, anders gaat het je niet lukken. Ik heb het ook tussen twee sprongen gedaan, anders is het echt drama.

Groetjes,

Michèle

ja dat heb ik ook met dat uitbakeren gedaan en ook in eigen bedje slapen. en het doorslapen. idd sprong kan beter alles bij het vertrouwde blijven soms zijn dingen zelfs even terug bij af maar hier komt dat bijna niet voor…gelukkig wordt alleen wel wakker s’nachts dan. maar met de tut is ie dan goed te temmen

Morgan vertikt het hier nu om te gaan slapen, doodmoe oogjes wrijven maar slapen ho maar, ook weer maar 700cc op. Morgen moet ze naar het cb dus ben benieuwd. Oh ja en ze lust geen visrisotto, dus morgen toch maar een ander potje open maken.

Groetjes,

Michèle

Gewoon blijven aanbieden hè, de smaak zal ze gewoon aan moeten wennen. De aanhouder wint!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nou geloof me Mriek deze gaat echt niet lukken, Je had haar gezicht moeten zien en ik moet ook toegeven het is een heel aparte smaak. Dus die proberen we later nog wel een keer.

Eerst hopen dat ze vandaag gewoon alles opeet zodat ik er niet weer uitmoet vanacht. Zie Inge’s topic over het kruitvatpotje

Groetjes,

Michèle

ohjeej…dat is minder ja.
hoeveel WEKEN is ze nu?
hoe is de nacht verder gegaan?

Ze is nu 26 weken vandaag dus springen als een stuiterbal zeg maar.
En na der fles is ze eigenlijk meteen weer gaan slapen en is de rest van de nacht rustig verlopen. Ik heb ook niet een uur of zo met een speen lopen klooien want dat had toch geen zin. Iedereen was ook met een half uur weer onder zeil. Zelfs pappa zat recht overreind en was echt boos op haar. Meestal heeft ie zoiets van schat ze kan er ook niks aan doen, maar nu kon ze er wel wat aan doen, gewoon haar flessen leegeten en omdat ze echt zo tekeer ging, ze was echt aan het afdwingen. Maar goed vanmorgen was ze al weer rustiger met der fles dus op hoop van zegen en ze mag weer naar het cb vanmiddag, Ben benieuwd wat ze weegt en hoe lang ze is

Groetjes,

Michèle

ohja daar ben ik ook wel benieuwd naar. hoelaat cb en met wie?
laat effe weten

Ze moet om 15.05 op het CB zijn en dat is bij ons een pappa taak dus ik hoor straks hoe of wat. Ze waren nu onderweg naar huis toe, daar krijgt ze een fles en dan gaan ze weer op weg zeg maar.

Groetjes,

Michèle

dan hoor ik het wel
wij gaan vrijdag met zn 3tjes papa is gewoon thuis dus dat is wel zo prettig vooral omdat hij naar het ziekenhuis moet en ik niet weet wat er nu weer staat te gebeuren. en papa wil daar natuurlijk ook graag bij zijn en komt ook goed uit met de bus en dat geleur

Ik wil op zich ook wel mee, maar Mervin hoeft er geen vrij voor te nemen en ik wel dus vandaar dat hij gaat. Anders kan ik overal vrij voor nemen

Groetjes,

Michèle

goed excuus toch? hahaha
Rijco is zoiezo altijd op vrijdag thuis vandaar

Jawel, op zich heb je gelijk, maar hier wordt dat niet zo gewaardeerd.

Groetjes,

Michèle

nee begrijp het ook wel.
trouewns gehoord dat ze nog niet willen dat ik aan het werk ga. ik zei al en halve dagen dan? nee ze keuren me niet goed:S
rijco is voor 60 procent afgekeurd vanwege zijn rug en knieen die zijn erg versleten omdat hij heel lang uperwerk heeft gedaan en nog iets wat nog zwaarder is. dus we moeten toch iets gaan verzinnen. krijg natuurlijk wel een gedeelte uitkering maarja daar red je het ook moeilijk mee.
ik mag dus pas in februari volgend jaar weer op gesprek. ik baal echt

Nee daar wordt je niet blij van. Ik weet niet wat voor werk je wilt doen??

Groetjes,

Michèle

moet nog een jaar opleiding afmaken en dan stage lopen kinderdagverblijf of verpleegtehuis.

Oh je doet dus lichamelijk werk, ja want ik dacht misschien anders dat je thuiswerk kan doen of zo, verdien je toch wat bij nog,

Groetjes,

Michèle

ja maar dat mag ik dus niet ik mag helemaal niks van die @#%$#@%!!! UWV.
wordt er echt niet vrolijk van ik zei al: mag ik dan niet voor 20 % bijverdienen ofzo? nee mag dus niet ik mag niks niet eens mn opleiding afmaken zonder hun toestemming omdat ze anders heel mijn uitkering intrekken en ik dus helemaal niks meer heb

Ja leiers zijn het, ik weet het. Been there done that zeg maar. Mij wilde ze verplichten mijn been op te laten rekken. Nou sorry maar voor 2 cm ga ik dat dus echt niet doen. Dat heb ik ook gezegd en de arts is op haar vingers getikt, echt debiel wij,had bij het cb kunnen werken

Groetjes,

Michèle