Ineens last van boertjes tussen de voedingen door

hee meiden,
rico heeft sinds een dag of 2 last van boertjes tussen de voedingen door.
ik heb niks veranderd ofzo. hij heeft alleen anderhalve week geleden 15cc meer gekregen.
we laten hem ook genoeg boeren tijdens de fles dus dat kan het niet zijn. het is echt ineens gekomen.

iemand ideeen of advies?

hij is trouwens sinds 24 dec. 3 maanden

(K)Kuzjes!

dan krijgt hij toch te veel lucht binnen wij hadden het ook met onze jongste destijds

ja maar INEENS? ik heb echt niks anders gedaan.
hij krijgt ook infacol, al weken dat is juist daartegen…

(K)Kuzjes!

Morgan wil nu ook ineens boeren tussen door, wilde ze nooit. lijkt mij geen kwaad kunnen. Ik weet niet wat de oorzaak is. Ze stopt wel meer alles in haar mond en ze is verkouden, maar of dat er mee te maken heeft???

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ja maar het is echt zoveel dat hij er wakker van ligt, hij roggelt ook onwijs veel (denk door de hoeveelheid speeksel dat hij op het moment heeft) en hij "hapt"het als het ware weg, ik denk dat hij daarbij misschien toch wat lucht binnenkrijgt.
de rede weer van die hoeveelheid speeksel hangt ook weer samen met erg rode wangetjes veel huilen en kwijlen, vuistje zuigen etc… nu keek ik net in zn mondje en het lijkt alsof er puntjes in zn bovenkaak zitten (onduidelijk)
en onder in het midden van zn kaakje 1 puntje die wat duidelijker is. Ik wilde dus zn lipje wat omlaag doen omdat ik wilde kijken of ik het wel goed gezien had (ik zag het tijdens een gaap) en toen zette hij het onwijs op een krijsen!

tandjes met 3 maanden? zo ja…dan gaat de pijn weg al zijn ze door het tandvlees heen maar hoelang gaat daar gemiddeld over heen?

(K)Kuzjes!

Oh ja hoor, dat zijn tandjes, Morgan is twee weken geleden ook begonnen. Zie mijn topic Tanden??? Mij hebben ze ook verteld dat het nog wel even kan duren voor ze helemaal door zijn. Morgan krijgt nu chamodent en in geval van accute nood heb ik dentinox en pcm in huis. Maar das dan de reden. Straks zal ie ook steeds meer scheten gaan laten.

Groetjes,

Michèle

quote:
Oh ja hoor, dat zijn tandjes, Morgan is twee weken geleden ook begonnen. Zie mijn topic Tanden??? Mij hebben ze ook verteld dat het nog wel even kan duren voor ze helemaal door zijn. Morgan krijgt nu chamodent en in geval van accute nood heb ik dentinox en pcm in huis. Maar das dan de reden. Straks zal ie ook steeds meer scheten gaan laten.

Groetjes,

Michèle

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

meer scheten laten? waarom?
want hij laat wel meer boeren, ook scheetjes trouwens haha maar ja is dat te wijten aan het doorkomen van tandjes?

en nog iets. roggelen en hoesten een teken van bronchitus?
zit wel in de familie…

(K)Kuzjes!

en bij die vraag over bronchitus nog iets…

hij heeft al een neusverkoudheid sinds zijn geboorte:S
en hij “knort” ook veel…

(K)Kuzjes!

Nou omdat ze alles in de mond stoppen krijgen ze meer bacterie binnen en dat werkt op de darmen. Zijn luiers stinken waarschijnlijk ook meer denk ik. Enne dat hoesten komt door het kwijlen, ze hebben meer speeksel en dat slikken ze in. Morgan ligt ook wel eens overdreven te hoesten. Het is een spelletje nu. Dus geen zorgen, hoort er allemaal bij.

Groetjes,

Michèle

quote:
Nou omdat ze alles in de mond stoppen krijgen ze meer bacterie binnen en dat werkt op de darmen. Zijn luiers stinken waarschijnlijk ook meer denk ik. Enne dat hoesten komt door het kwijlen, ze hebben meer speeksel en dat slikken ze in. Morgan ligt ook wel eens overdreven te hoesten. Het is een spelletje nu. Dus geen zorgen, hoort er allemaal bij.

Groetjes,

Michèle

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

oke, maar door dat inslikken van zijn kwijl kan hij dus ook meer last krijgen van boertjes tussen de voedingen door? hij zal dan toch ook wat lucht meekrijgen denk ik zo?.
ik kan er niks aandoen mar stel het zijn echt zn tandjes…IK VOEL ME ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO TROTS DAN!!!
moest er ff uit. hahah

(K)Kuzjes!

Ja dan boert ie ook meer. Kan ook zijn dat ie zijn fles niet prettig vind ineens. Ik houd hem dan schuin in haar mond of eigenlijk doet ze dat zelf. Enne wij voelde ons alleen maar dom want wij kwamen er achter na een nacht brullen van pijn. Maar ja wie denkt er nou bij 3.5 maanden meteen aan tandjes… We zijn nu voorbereid

Groetjes,

Michèle

Sprongetje?

Groetekes, Sje

quote:
Ja dan boert ie ook meer. Kan ook zijn dat ie zijn fles niet prettig vind ineens. Ik houd hem dan schuin in haar mond of eigenlijk doet ze dat zelf. Enne wij voelde ons alleen maar dom want wij kwamen er achter na een nacht brullen van pijn. Maar ja wie denkt er nou bij 3.5 maanden meteen aan tandjes...... We zijn nu voorbereid

Groetjes,

Michèle

ja precies, ik vind rico ook erg snel met zn tandjes dan… ja die fles wil hij wel alleen hij beweegt onder het drinken constant alsof ie pijn heeft, en ik dacht, hij zal wel weer krampjes hebben. ik dacht ook niet aan tandjes. zijn tut spuugt ie constant uit. misschien leg ik m wel in de koelkast dat hij koud is, misschien verlicht dat de pijn. of een bijtring ofzo? als ie dat al in zn mond wil houden:S klote dat het nu net zaterdagavond is en dat nu en morgen dus de winkels dicht zijn pff…

(K)Kuzjes!

ja bij ons is alles gewoon open… Maar heb je voor geval van nood pcm in huis voor hem???

Groetjes,

Michèle

quote:
ja bij ons is alles gewoon open...... Maar heb je voor geval van nood pcm in huis voor hem???

Groetjes,

Michèle

op zondag???
wat heerlijk. is dat altijd zo?
bizar joh!

ja pcm zetpillen… das wel fijn dankje had er niet aangedacht.
probeerde net te voelen of ik een hard puntje voelde onder maar hij steekt zn tong uit en zuigt mn pink naar binnen haha gaat doodleuk zitte sabbelen. ik denk probeer het als hij slaapt dan lukt het misschien wel maar nee hoor, en hij lacht zich een breuk (ja echt in zn slaap!) omdat het me niet lukt:S

(K)Kuzjes!

Laat het maar even gaan. Als ze door zijn merk je het snel genoeg. Het kan nog wel even duren, bij morgan staat alles weer even op rust.

Kleine tip van mij. Ik heb gemerkt dat Morgan door dat ze steeds met haar handen in haar mond zit steeds zwart is tussen haar vingers van pluisjes en zo, want die handjes gaan plakken en ze gaat niet elke dag in bad (om de dag gemiddeld) maar ik maak wel regelmatig even daar tussen schoon.

Enne ja wij wonen in Den Haag en daar is elke zondag alles open. De AH was zelfs tweede kerstdag open…

Geen dank, wij hebben het ook moeten leren en we leren nog elke dag.

Groetjes,

Michèle

ja dat heeft rico ook vaak. door dat gekwijl ook haha. als ik m rechtop houdt tegen me aan gaat ie met zn mond open tegen mn vest hangen en maar kwijle, hneel zn mond elke x onder de pluisjes pff…

nou ik ga slapen, want ik denk dat ie vanacht weer een drama gaat maken.
of niet natuurlijk hij is al bezig geweest sinds vanacht overdag vandaag ook continu heeft denk overdag maar 1.5 uur geslapen. over het geheel! of nog niet eens.
om 12 uur laatste voeding. heb m verlaat om zn “doorslapen” te stimuleren. dus kan ik nog ong. anderhalf uur slapen.:smiley:

slaap lekker iedereen xx

(K)Kuzjes!

Als ie nou zo onrustig blijft geef hem dan een pcm. Het zijn per slot van rekening pijnstillers en dat dralen heeft niemand wat aan. Niks is beter voor kind en weerstand dan een goede nachtrust… (hmm klink nu wel geen overgrootmoederig).

Maar daarom heb ik ze bij Morgan ook paraat. Je weet nooit. En zo lang je ze niet om elk wissewasje geeft kan het geen kwaad. En dan kun je maandag de rest van het tandenspul in slaan.

Wij gaan er ook in. Morgan komt ook nog ergens vanacht. Ik maak haar alleen nooit wakker. Ik laat haar zelf komen, maar vrouwtje kennende zal dat ook zo over een uurtje zijn, kan ook over drie zijn. We zien het wel.

Welterusten…

Groetjes,

Michèle