Hoi
Rare topic tekst maar het gaat om het volgende Ik ben nooit zo in de sprongentjes geweest en heb ze eigenlijk nooit echt bewust meegemaakt. Ik wist niet dat het zo vaak voorkwam en dat daar gedrag aan gerelateerd was. Maar nu is ze die fase ongroeit dacht ik. Ik bedoel de echt aanwijsbare fase en sprongen is ze al ruim 2 jaar voorbij.
Maar dat wil niet zeggen dat ze niet meer voorkomen volgens mij dan.
Moet het even delen met jullie.
Onze dochter kan zomaar ineens van de een op andere dag figuratief tekenen. Ik bedoel voorheen waren het allemaal krassen en moest het wel iets voorstellen. En nu heeft ze ineens de haar eerste tekening gemaakt van mama, papa en zij. Het zijn nog grote ovalen met wat moet lijken op armen en benen maar toch twee armen aan de zijkant en twee benen aan de onderkant ook hebben we ogen en een mond de neus wist ze niet hoe ze moest tekenen zij ze. Het was zo grappig. Ook had ze erover nagedacht. Ze heeft sindskort door dat mama iets groter is dan papa en dus had ze mama groot getekend en papa kleiner.
Voordat ze deze tekening maakte was ze ongewoon rustig met soms heftige uitbarstingen van totmeloze energie en was ze ook boos en gefrustreerd. Dus vandaar dat ik het maar als een soort sprongentje zie.
Goed rare gewaarwording dus dat het me nu echt opviel en ik ben heel trots erop.
groetjes,
lon106