Ineens huilen op psz

het ging zo goed (op de 1ste keer na) nooit huilen bij het weg brengen en ophalen
maar de laatste twee keer gaat het steeds mis net ook kreeg die een enorme driftbui , ik moest me gewoon los trekken om weg te kunnen,
het liefst had ik hem weer mee genomen maar ik weet dat hij hier doorheen moet
de juf zei ook wel van dat dat normaal is als hij een maal gewend is
maar het zit me toch niet lekker.
ik mag zo even bellen om te kijken hoe het gaat en denk dat ik dat zo ook even doe
maar wilde even vragen of jullie dit herkennen en of dit ook weer over gaat??

bij het weg brengen hebben we een vaste routine maar daar wilt hij nu ook niks van weten, weigert zijn jas uit te doen, dus die had hij net nog aan toen ik weg ging
de vorige keer was het ook over zodra ik de deur uit was en stond hij te zwaaien maar nu bleef hij op de grond liggen gillen

lastig hoor , je weet dat je er goed aan doet maar aan de andere kant…

before you judge me, try hard to love me

Ik herken het wel, Jada heeft het ook eventjes gehad, bel gewoon even op en je zult zien dat hij gewoon lekker aan het spelen is! Ze deed het bij mij echt als manipulatie/machtspel! Ik merkte dat omdat ze soms onzettende huilde, en dan verschool ik me achter een muur, letterlijk 5 seconden nadat ze me niet meer zag was het klaar! Kan het misschien ook zijn dat hij niet helemaal lekker is? beetje ziekjes ofzo, want dan heeft ze het ook meer! Even doorzetten denk ik, J vind het nu iig geweldig!

o wat is dat verschrikkelijk he
om zo je kind te moeten achterlaten
meestal voelen wij ons rot en hun zijn meestal al aan het spelen voor wij thuis zijn
meestal is dit even een periode waar hij en jij helaas door heen moet
fijn dat je zo even kan bellen dan ben je ook wat geruster als je hoort dat het goed gaat sterkte

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

Herkenbaar hoor. Erik is 2,5 en huilt nog steeds regelmatig bij het afscheid nemen. Vooral de 1e dag van de week dat hij er weer heen moet is altijd even wennen voor hem. Zolang de juffen zeggen dat jouw zoontje het leuk heeft als je weg bent zou ik me er niet druk over maken (hoe moeilijk het ook is!) en het afscheid zo kort en krachtig mogelijk houden.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ja indd ik heb rond half 10 gebeld en hij was lekker aan het spelen.
ik weet dat wij er door heen moeten maar het breekt echt mijn moeder hart.
aan de andere kant als ik zou toegeven word het alleen maar erger en aangezien hij volgend jaar naar de basis school moet kan ik me dat niet permiteren,
gelukkig is zo´n driftbui zo voorbij en komt het vaker voor maar vervelnd is het wel

het is eigelijk miss gegaan nadat hij getrakteerd had op school, ik denk dat hij toen te veel over zich heen kreeg, kwa aandacht, zingen ernie die op bezoek kwam om hem te feliciteren , trakteren ,

voor die keer ging alles goed maar daarna is het huilen begonnen.

kan ook natuurlijk toeval zijn maar ja.

papa is hem nu aan het ophalen dus hopen dat hij weer blij thuis komt.

before you judge me, try hard to love me

Mijn dochter Amy, gaat ook naar de peuterspeelzaal en had hetzelfde.
De juf noemde dat een terugslag en dat ze hun macht uitproberen.
Even kijken wat mamsie doet… haha … leuk toch, alleen het werkt niet, mama is de baas ! en je zult zien dat ze dan ( in de meeste gevallen ) lief gaan spelen zodra ze dat doorhebben.

Veel succes met je kleine dondersteen