Ineens bang


#1

Mijn zoontje van 16 maanden is ineens bang op de commode, aankleden en blijven liggen is nooit ideaal geweest maar sinds vanmorgen is hij echt in paniek als ik hem op de commode neer leg (voor een schone luier) of als hij daarop moet zitten hij klampt zich helemaal aan mij vast en laat me echt niet meer los, gister avond was er nog niks aan de hand en hij is er ook niet af gevallen of bijna af gevallen ofzo ook hebben we niks nieuws op zijn kamer/commode. In zijn bedje heeft hij nergens last van gaat hij heerlijk slapen… wel heeft hij een poosje geleden s’nachts een periode gehad dat hij helemaal in paniek wakker werd en dan ook van zn kamer af moest anders werd hij niet stil en bleef hij in paniek.
Ik merk ook dat hij heel veel ziet en hoort het kleinste vogeltje op mega afstand ziet hij en als er muziek is ergens zoekt hij altijd de “bron” op.
Ik heb ook soms het idee dat hij dingen ziet die ik niet zie hij kan naar buiten kijken op een manier dat ik denk daar loopt iemand en dan kijk ik en dan is er niks… hij kan op verjaardagen ook uren in zn stoel zitten en alleen maar kijken en observeren terwijl hij verder heel levendig en totaal niet angstig is loopt overal op af en vind alles gezellig… kletst je de oren van je hoofd en kan best druk zijn af en toe. herkend iemand dit? en zo ja wat zou het kunnen zijn? of heeft iemand een idee? misschien een tip hoe ik hiermee om kan gaan… maak me toch een beetje zorgen… vooral na vandaag dat hij dus doodsbang lijkt voor de commode…

Gewijzigd door - lindatje_88 op 20 Dec 2012 22:03:43


#2

Je zou kunnen proberen de commode op een andere plek te zetten.
Of leg het aankleedkussen eens op de grond, en verschoon hem daar.

Oh enne, zo rond 15 maanden en rond 17 maanden zit een sprong,
dus daar kan het ook heel goed mee te maken hebben.

M.


#3

verplaatsen van de commode is idd een idee, op de grond verschonen word m niet aangezien ik zelf 34 weken in verwachting ben van de 2e… gelukkig staat mijn bed al op klossen dus daar heb ik hem vandaag maar verschoond maar ik vind het vooral raar dat hij nu ineens zo bang is… maar idd misschien het sprongetje is dat de boosdoener…


#4

Zou toch met een sprongetje te maken kunnen hebben, gaat het al wat beter?

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#5

het gaat gelukkig wel iets beter liggen gaat nu wel maar zitten en staan is nog een drama ik denk dat hij hoogtevrees heeft ofzo hij zit maar in die diepte te kijken en dan is hij echt bang, maar ook voor het raam boven is hij ook bang, zolang ik heb goed vast houd dan is het goed maar als ik hem maar dreig los te laten is het drama dus ik denk dat hij hoogtevrees heeft… heeft zn oma ook, als ze op een krant staat is die al bang dus wie weet erfelijk belast