Ineens 2 tandjes onder

hoi lieve mama’s en papa’s

Demi heeft 2 tandjes onder, kwam mijn schoonzus ineens achter
wij hebben niets aan Demi gemerkt, niet ziekjes, geen diaree, niet huilerig (gelukkig maar natuurlijk)
hij was wel al maanden aan het kwijlen

ik ben heel blij dat onze boef bij deze twee tandjes helemaal geen last heeft gehad, vandaar dat wij het zelf niet ondekt hadden, (stom he eigenlijk)

nu zijn ze goed te zien als hij aan het lachen is (zoooooo leuk !!!)

zijn er meer baby’s die helemaal geen last hebben gehad van het doorkomen van de tandjes?
(wij zaten te wachten op spuitluiers, koorts enz enz.)

wilde dit gewoon even kwijt, ben zo trots op onze boef hihi

groetjes angelique

Hallo mama van Demi Jay,

Leuk hè die eerste tandjes! Jij bent niet de enige die het niet gemerkt had, toen Joaquin zijn eerste tandjes doorkwamen hebben wij ook niets gemerkt totdat ik in zijn mondje keek en 2 witte streepjes op zijn tandvlees zag haha, toen ik voelde wist ik pas dat meneer stiekem 2 tandjes had gekweekt maarre proficiat! Is weer een mijlpaal!
Nu de bovenste 2 voortandjes en snijtandjes, die komen er vrij snel achteraan. Hier ook nergens last van gehad met die bovenste 4 tandjes. Gelukkig maar inderdaad, hoeft ook niet persee… alleen inderdaad maanden kwijlen en nu nog steeds… Wij kunnen ons gaan ‘voorbereiden’ op de kiezen maar dat duurt nog even, hoop dat het meevalt voor ons kleine mannetje met de pijn en voor jullie kleintje ook!

Groetjes, Ghislaine.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Fijn hè, hier precies hetzelfde!!
Ook al maanden aan het kwijlen, dus wij maar kijken en voelen. Maar er kwam niets. En voor mn gevoel ineens van de een op de andere dag 2 tandjes onder.
Heerlijk hoor, dat ze er geen last van hebben.
Maar ik denk dat dat niets zegt over de rest van het gebit…
Zou wel mooi zijn overigens!

ja ook hier niks van gemerkt! hij heeft er al 8 4 boven en 4 onder ook totaal niks van gemerkt…af en toe een verhoging en niet willen kauwen of drinken maar verder geen spuitluiers of huilerig gedrag ofzo…gelukkig maar he! ook leuke dingen moet je delen daar ben ik het helemaal mee eens!

hier ook niets gemerkt. We dachten het een tijdje geleden omdat hij spuitluiers had, maar dat bleek van medicatie voor spruw te komen. Vorige week was ik een weekend weg met vrienden toen ik een smsje van mijn man kreeg dat ons zoontje een tand had. Ik natuurlijk heel trots vertellen, zegt een vriendin van mij: oh dat had ik gisteren al gezien maar dacht dat hij dat al langer had hahahaha.
dus hier ook helemaal niets van gemerkt.

Hier een beetje wisselend. Ze heeft wel heel erg gekwijld maar verder geen vreselijke poepluiers tot in de nek en geen rode wangetjes. ook eet ze gewoon altijd goed. Wel af en toe een beetje jengelig maar dat kan natuurlijk ook komen door wat anders. En ineens zat er 1. Eerst 1 links onder en toen 1 links boven. Nu komen er 1 rechts onder en rechts boven en 1 aan de andere kant van de linkerboventannd. Dus er zijn er nu 3 aan het door komen en ze is zeer gelukkig. Ik vind het wel heel fijn. Want ik kan me voorstellen dat eht neit echt prettig voelt.