mijn dochter indy is al 4 maanden en ik heb nog geen menstruatie gehad…
is dat normaal ???
ik geef geen borstvoeding…
Wendy, Linda en Indy
mijn dochter indy is al 4 maanden en ik heb nog geen menstruatie gehad…
is dat normaal ???
ik geef geen borstvoeding…
Wendy, Linda en Indy
beste wendy
ik heb zelf borstvoeding gegeven en bij mij heeft het een jaar geduurd voordat ik weer ongestelt werd dus ik weet niet precies hoe het zonder borstvoeding gaat ,
maar ik denk dat het wel even duurt voor dat het weer normaal is want je hormoon huishouding moet weer op gang komen .
ik denk dat je er niet zo veel zorgen moet maken en dat het allemaal van zelf weer normaal gaat lopen .
gr de mama van leyla
veronique daniels
Bij bv blijft de menstruatie ook langer weg.
Bij mij was het wel al snel weer op gang dacht na een week of 5-6
Zou het nog even aankijken.
groetjes Gytha

Hoi Wendy,
Bij mij duurde het zes maanden, en ik was ook wel een beetje bezorgd. Maar dat bleek dus niet te hoeven.
groetjes, Daniella
hoi,
bij mij is het naar 4 maanden weer begonnen,maar dat kwam hoogstwaarschijnlijk doordat ik weer met de pil was begonnen,na de stop week werd ik gewoon weer ongesteld. De huisarts had dit al gezegd maar het kan ook langer duren…
Hoi hoi,
Ik gaf borstvoeding aan mijn zoon en werd na 4 maanden al ongesteld Was eigenlijk balen, want ik had gehoord dat de ongesteldheid langer wegblijft als je borstvoeding geeft. Nou bij mij dus niet hehehe.
Ik zou niet weten hoe lang het duurt voordat je ongesteldheid weer op gang kan komen als je geen bv geeft. Wacht nog een maand. En als je je echt zorgen maakt, zou ik even langs je ha gaan en dit navragen.
Succes!
Groetekes
nou… het is ook niet dat ik er van baal of zo haha
geen menstruatie is ook wel fijn…
maar vroeg me gewoon af hoe lang dat kan duren…
bedankt voor al jullie reacties
Wendy, Linda en Indy