Ik heb het eigenlijk ook niet afgebouwd,
ik had dan wel een goede melkproductie maar ik zat er zelf helemaal doorheen,
was zo blij dat ik nu iemand anders even de fles kon laten geven, zat toen ook nog op 8 voedingen om de 3 uur en ik was elke keer wel een half uur tot uur bezig, voordat hij verzadigd was en dan ook nog verschonen ed…
In het begin heb ik gewoon eerst savonds een bv laten vallen en snachts ook de fles en op een gegeven moment ben ik overdag ook gewoon de fles gaan geven, heb wel een keer stuwing gehad terwijl het geen etenstijd was maar toen heb ik eenmalig even wat afgekolfd en dat bij de volgende voeding gegeven. Ook ben ik in die periode weleens wakker geworden in een plas bv ^^.
Gewoon kijken naar je lichaam hoeveel je al kan laten vallen, dan kan het binnen een dag of een week of iets over zijn
en anders kan je ook je dochter met de fles geven en als jij ‘vol’ zit een beetje afkolfen niet alles want dan maakt het systeem net zo hard weer bij aan, maar totdat het weer wat ‘lichter’ voelt en wat je afkolft kun je dan evt. als nog aan je dochter geven.
Heb ook weleens gehoord over borst/speen verwarring??? heb ik trouwens geen last mee gehad, maar het is misschien iets om in je achterhoofd te houden.