hallo iedereen,
Hier ben ik weer…
Na de berichten van gisteren ben ik gelijk het boekje van Ria Blom gaan lezen. Wat zij omschrijft is erg helder en duidelijk. Ik heb mezelf voorgenomen om maar een paar dagen even thuis te blijven met Luuk en dus nergens heen te gaan. Ik was al een week bezig met inbakeren, maar had de RRR en nog niet heel strikt toegepast. Gisterenavond had ik Luuk maar heerlijk in het badje gedaan, zodat de kans dat hij lekker smoezelig is groot zou zijn. Na het voeden is Luuk naar bed gegaan, maar toen begon de ellende. Hij begon echt te krijsen, na 5 minuten was het stil en ooooh wat waren wij blij…helaas te vroeg lopen juigen, hij begon weer. Ik weet dat het voor Luuk een kwestie van zijn speentje is, maar we hadden ons voorgenomen de 30 min toe te passen. Dit is een uur geworden en ben toen toch naar boven gegaan om de speen te geven.
Vannacht ging het goed, maar in de ochtend toch weer de speen. Moet ik Luuk nou net zo lang laten huilen, zodat hij uiteindelijk toch in slaap valt, of kan ik hem gewoon de speen blijven geven? Ik merk dat hij zich overstuur gaat huilen, terwijl als hij de speen heeft gewoon lekker rustig is. Al moet hij natuurlijk ook leren om zonder speen in slaap te vallen, anders vliegen de kilo’s er bij mij wel heel snel af haha (ook lekker)
Ook merk ik dat hij voor de voeding al wakker is. Moet ik hem nou wel of niet laten liggen?
Groetjes Esther