quote:
Hoi
Het huilen is ook altijd maar hooguit een kwartiertje. Valt dus reuzemee. Tenminste dat vind ik hoor. Hij begint soms al als ik hem in bed leg. Ach ja, het hoort gewoon bij hem. Het is alleen wel lastig als we ergens zijn en hij moe is. Gelukkig gaat het in slaap komen makkelijker als het donker is. Zal dit trouwens nog eens overgaan? Hij doet nu nu al bijna 4 maanden.
Ik zal morgen eens beginnen met het afbouwen. Ben benieuwd.
Mijn zoontje huilde altijd bij het slapen gaan. In het begin kon het echt wel 50 minuten duren voordat hij werkelijk sliep. hij huilde dan niet 50 minuten aan een stuk door, maar steeds met korte pauzes. Heb altijd de 10 minuten in de gaten gehouden en die 10 minuten gingen weer in als hij weer even stil was geweest. Was soms best wel zwaar, maar naar hem toegaan was geen optie dan hield ik hem alleen maar wakker. Dat huilen had hij gewoon echt nodig om het eea te verwerken. En dat huilen wordt steeds minder tot hooguit 5 minuten en nu eigenlijk al maanden helemaal geen huilen meer, af en toe nog maar dan is hij na een paar minuten ook goed. Dus het huilen wordt zeker minder!
En wat betreft het afbouwen van inbakeren, kijk goed naar je kindje. Als je merkt dat hij weer erg onrustig wordt of oververmoeid dan gewoon weer inbakeren. En andere slaapjes wel in de doeken, zodat hij weer wat bij kan tanken.
Wij hebben de nacht als laatste gedaan, zodat hij wel een goede nachtryst had.