Oké nou d8 ik dus dat ze sliep en nu ligt ze weer te huilen idd te vroeg gejuichd dus… maar ik ga doorzetten en haal haar er niet uit… het kwartiertje gaat weer in, ze is echt heel erg moe pffff en mama ook
Grtz
Oké nou d8 ik dus dat ze sliep en nu ligt ze weer te huilen idd te vroeg gejuichd dus… maar ik ga doorzetten en haal haar er niet uit… het kwartiertje gaat weer in, ze is echt heel erg moe pffff en mama ook
Grtz
Lastig he meid…ooh ik herken het zo goed.
Komt het omdat ze erg onrustig is en zich zelf wakker houdt door haare bewegelijkheid? De inbakerdoek zal zeker gaan helpen. Ik heb eigenlijk alleen nog maar goede verhalen over de bakerdoeken gehoord. Het zal je dochtertje tijdens het slapen echt rust gaan geven (mits ze natuurlijk ergens pijn heeft zoals krampjes etc) en ze zal hierdoor waarschijnlijk ook langer slapen (dit was bij Dani dan het geval) en anders zal ze in ieder geval meer uitrusten.
En dat huilen…zwaar is dat he…als ze echt overstuur blijft zou ik haar gewoon gaan troosten hoor, maar ik hield altijd de klok in de gaten. Als Dani 10 minuten achter elkaar aan het huilen was dan ging ik er heen. Was hij even stil (ook al is het maar 10 seconden) dan gingen de 10 minuten bij mij weer opnieuw in. En probeer zo goed mogelijk de rust en regelmaat te houden. Dit is erg fijn voor jezelf, maar zeker ook voor je dochtertje. Je zal daar zeker baat bij hebben!! Heel veel succes!!
Nu heb ik haar weer onder de sluier van het bedje gelegd (ze lag andersom in bed ivm licht en voorkeurshouding) en misschien vindt ze dit iets meer geborgen; kan ze ook niet meer zo rond kijken… maar goed misschien viel ze nu wel gelijk in slaap omdat ze zoooooo moe is hahaha. Je gaat van alles verzinnen he hihi
Grtz
Dani had ook erg last van een voorkeurshouding naar rechts. Hij heeft daardoor echt een afgeplat hoofdje. We hebben er alles aan gedaan om het te voorkomen en hij heeft nu die voorkeur niet meer, maar afplatting is er nog steeds. Zijn dus dus weer bezig om proberen dat goed te krijgen, maar dat is erg lastig als ze erg bewegelijk zijn, haha.
Gelukkig slaapt jullie kleine meid!
hier juichde ik ook te vroeg. na tien minuten krijsen was t stil. ik gaan kijken en ja ze sliep. helemaal blij. met mijn koffie achter de pc en nee hoor helaas na een half uurtje was ze weer wakker. ik getroost tutje terug. maar het huilen begon dus opnieuw. na een ongeveer drie kwartier troosten weggaan en laten huilen is t weer stil boven. hoop dat ze nu even lekker gaat slapen.
ga gelijk twijfelen of t inbakeren wel helpt, maar ga t gewoon eens een weekje aanzien. verwacht misschien gelijk wonderen, maar zo werkt t natuurlijk niet.
ben erg benieuwd yavahn hoe t morgen enzo bij jouw gaat. ik zit er ook over te denken dat als t bakeren werkt de snug en tug te bestellen, werkt net iets makkelijker als zelf inbakeren. ook voor papa’s handiger.
groetjes jolanda
groetjes jolanda
Goeie morgen!!
Weer een lekker nachtje gehad… laatste fles om 22u en vervolgens pas weer om 7 u vanmorgen! Maar goed, doorslapen deed ze al hahaha , wel nu met als verschil dat ik maar 1 keer terug heb hoeven gaan voor het speentje en ze sliep binnen een half uur! Om kwart over 11 kon ik zelf al de oogjes dicht doen, terwijl ze meestal wel tot 12 uur 's nachts doorgaat… merkte vanochtend wel dat ze boos was dat ze zich niet gelijk uit kon rekken
maar goed, kan niet alles hebben… Ben benieuwd hoe het vandaag zal gaan…
Grtz Von
Het is wat dat slapen.
Onze dochter LAura van 2 maanden slaapt op zich best goed. Alleen twijfel ik of we het wel goed doen. Ze valt 9 vd 10 keer met de speen in slaap. Wanneer ze dus huilt gaan we erheen om de speen erin te stoppen. Overdag gaat ze alleen vaak bij het in slaap vallen huilen als ze de speen kwijt is. Het lastige is soms dat ze wel een half uur half slapend op die speen kan sabbelen en dan gaat huilen. Wij weten dus dan niet goed of ze echt geslapen heeft of dat ze gesabbeld heeft en pas na 3 kwartier haar speen kwijt is geraakt. Vaak gaan we dan meteen terug want ik vind het ook zielig om haar te laten huilen terwijl ze misschien wel goed (maar wel een half uur of 3 kwartier) geslapen heeft. Kan iemand hier iets over zeggen??
Soms slaapt ze ook gewoon lekker in en slaapt ze zo 2 uur achter elkaar en 's nachts helemaal geen probleem.
gr Estelle
hallo allemaal,
hier zijn we ook 3 dagen aan t inbakeren. blijf nu echt even thuis. moet zeggen het in slaap krijsen noem ik t meer duurt nu wel korter, maar ze wordt nog steeds tussendoor wakker. net ging ik kijken had ze dus gepoept, maar wat doe je dan? heb haar verschoond en gewoon weer terug gelegd. ze was nog moe en t was zeker nog geen tijd voor voeding. om 9 uur voeding gehad. ze is t er dus niet mee eens. gewoon de kookwekker weer zetten?
moet zeggen dat ze nog veel tussendoor wakker wordt. is dit gewoon een kwestie van wennen? vind t soms wel moeilijk hoor. na 3 dagen moet t toch wel beter gaan? gister heeft ze in de namiddag wel een lange dut gedaan, moest haar wakker maken voor de voeding. maar gisteravond werd ze al weer snel wakker en ging dus niet meer slapen.
groetjes jolanda
Hoi hoi,
dat is idd lastig ja, dat ze tussendoor steeds wakker wordt… ik moet zeggen ik zit nu ook op de 3e dag en hier gaat het slapen al een stuk beter, ze slaapt tot de volgende fles en soms moet ik haar zelfs wakker maken!.. het in slaap komen nog niet hoor, dat is nog flink huilen (iig niet meer krijsen), maar wordt wel steeds korter… gisteravond voor de laatste fles wakker moeten maken en toen ze na de fles terug naar bed ging heeft ze zelfs maar 10 minuten gemopperd (kan het geen huilen noemen). Alleen bij het inbakeren in de wagen slaapt ze iets minder diep, maar ja dan sta je weer stil en dan rij je ineens weer, dus dat is logisch. Maar moet zeggen gaat ook vrij goed. Ben echt geen type om constant binnen te zitten. Gaat ook niet als er nog een dochter is van 6,5 jaar! Ze zeggen dat het na een week sowieso verbetering moet hebben gegeven. Lisa is al veel meer ontspannen, lurkt niet meer zo hard aan de fles, behalve na de nacht (maar dan heeft ze ook ECHT honger)… ze denkt alleen nog wel steeds af en toe dat ze sterker is dan de doek hahaha!
Hoop voor je dat het wel echt nog beter wordt met je kleintje… s6!!
Grtz Von
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/G45yp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” /></a>
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbyf.lilypie.com/XFYnp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” /></a>
Gewijzigd door - yavahn op 06 Jun 2009 16:55:59
nou vanmorgen dus terug gelegd na de poepbroek en boven mijn verwchtingen sliep ze na een kwartiertje huilen weer. tot de volgende voeding. na deze voeding was ze weer erg moe. heb haar eigenlijk maar gelijk terug gelegd. en moest haar wakker maken voor de volgende voeding. dus dat was super, maar vanavond werd ze weer wakker na een uurtje slapen.heb haar nu even getroost, en gewoon terug gelegd. en de kookwekker maar weer gezet.
het gaat steeds ietsje beter. dus hou t gewoon nog maar even vol.
wat fijn dat bi jouw t slapen beter gaat.
ja bij mij slaapt ze in de kinderwagen ook, maar zodra ik stil sta wordt ze weer wakker. ben ook echt geen type om hele dagen binnen te zitten. mijn zoontje van anderhalf vind een wandeling erg leuk.
dus die hou ik er gewoon in. leg haar er nu ook ingebakerd in.
groetjes jolanda
Nou is die van mij dus ff van slag… kwart over 5 voeding gehad, toen om kwart over 6 naar bed en nu hoor ik d’r nog ff gaan kijken… is nie krijsen, maar blij word ik er nie van…
Grtz Von
Ga ik net kijken, vallen psies d’r ogen dicht hahaha! Ik weer heeeel zachtjes naar buiten geslopen hihi… heb ik maar ff een wasje/droogje gedaan, haartjes gewassen en ff lekker geföhnd… wat heb je toch een tijd als je kind slaapt he heeeeerlijk!
Grtz Von