Inbakeren

Hoi,

Je mag hem wel er uithalen maar niet te snel. ik bedoel kijk het een uur aan. Haal hem dan eruit als het blijkt dat het niets is voor hem op dat tijdstip. Maar geef hem een duidelijk ritme aan en maak hem ook duidelijk dat je niet voor elk wissewasje komt. Hij moet begrijpen dat hij ook nog moet slapen tussen de voedingen door. en dat hoeft echt niet strikt van voeding naar voeding. Alleen is het zo dat de meest kindje na de voeding wat langer wakker zijn. Maar kan zijn dat ie van jou dan net even geen zin heeft. Maar ik zou niet te snel toegeven. Ingewikkeld he.

En een dip hoort echt bij het proces hoor. Ik zou het zeker nog een paar dagen proberen vol te houden en anders het bovende of de tip hieronder proberen.

Ik weet niet wanneer je hem wast of in badje doet??? Onze dochter vond het heerlijk om dat sávonds na de ene laatste voeding te doen. Meestal was dan haar huil uurtje maar als ze in bad was geweest was ze heerlijk rustig en kon ze makkelijker in slaap komen.
Ik weet ook niet met welke slaap je ook al weer het huilprobleem hebt maar mischien kan je hem dan elke dag wassen of baderen.

En meestal is er ook wel een inbakerverpleegkundige op het cb die je mischien opweg kan helpen.

groetjes,

lon106

hey vind het zo super dat andere met je meedenken en proberen naar een oplossing te zoeken… BEDANKT!

op zich gaat het hier redelijk … aangezien je het bekijkt met het huilen/krijsen voor die tijd ( van 9.00 - 21.00 ) is het nu zeker gehalveerd… dus moet ik alleen maar blij zijn … het enigste wat ik ben is elke dag weer bang over hoe het die dag zal gaan en als het mis is (dat is vaak tussen de voeding van 15.00 - 19.00) dan jank ik met hem mee zo over zijn toeren is hij (& ik) dan…

Nu gaat hij in die tussentijd lekker in badje en ga ik voor die tijd soms nog even met hem lopen om de tijd door te komen … van het buro hoeft hij die tussentijd niet perse naar bed terug… laat hem maar een voeding wakker was hun mening… dus dat ga ik vandaag maar weer proberen… (hij ligt wel te gapen dan maar op bed is het helemaal mis en gaat ook echt niet stoppen dan…)

De angst dat het weer huilen is binnen deze tijden, kan ik me voorstellen. Het is alleen zo dat je kindje die spanning voelt en dat werkt dan averechts natuurlijk. Probeer je niet te druk daarover te maken. Als het komt komt het en probeer dan de dingen te doen waarvan je merkt dat je hummeltje dit fijn vind. Rond etenstijd hebben veel kinderen huiluurtje, lekker lastig als je wilt koken. Ik zette ze hier bv in de maxi cosie op het aanrecht erbij. Zo kon ik koken en tutten tegelijk. Zo verzin je als ouder ook maar even iets om deze lastige momentjes te omzeilen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

oh asje dat is wel een top idee… want ik heb een doomoo seat … (weet niet of je die ken/kan?) is een soort zitzak … en kan ik hem lekker dichtbij me zetten op tafel… zodat hij mij ziet en ik hem in de gaten kan houden en hij dan niet op bed hoeft te gaan liggen huilen 3 uur lang!

ja huilen komt nooit goed uit haha maar al zeker niet als je voor het eten moet zorgen… gelukkig komt manlief dan snel thuis en … kan hij even voor hem zorgen…!