Hoi,
Je mag hem wel er uithalen maar niet te snel. ik bedoel kijk het een uur aan. Haal hem dan eruit als het blijkt dat het niets is voor hem op dat tijdstip. Maar geef hem een duidelijk ritme aan en maak hem ook duidelijk dat je niet voor elk wissewasje komt. Hij moet begrijpen dat hij ook nog moet slapen tussen de voedingen door. en dat hoeft echt niet strikt van voeding naar voeding. Alleen is het zo dat de meest kindje na de voeding wat langer wakker zijn. Maar kan zijn dat ie van jou dan net even geen zin heeft. Maar ik zou niet te snel toegeven. Ingewikkeld he.
En een dip hoort echt bij het proces hoor. Ik zou het zeker nog een paar dagen proberen vol te houden en anders het bovende of de tip hieronder proberen.
Ik weet niet wanneer je hem wast of in badje doet??? Onze dochter vond het heerlijk om dat sávonds na de ene laatste voeding te doen. Meestal was dan haar huil uurtje maar als ze in bad was geweest was ze heerlijk rustig en kon ze makkelijker in slaap komen.
Ik weet ook niet met welke slaap je ook al weer het huilprobleem hebt maar mischien kan je hem dan elke dag wassen of baderen.
En meestal is er ook wel een inbakerverpleegkundige op het cb die je mischien opweg kan helpen.
groetjes,
lon106