Inbakeren

oke even me ei kwijt!!
ik heb david een aantal weken ingebakert gehad, alleen niet in die doeken, een soort zak, waarbij ze beentjes loszaten en zijn armpjes strakker…weet iemand of je daar iets fout aan kan doen.
Hij is al een aantal weken niet meer ingebakert.maar nu vind ik zijn hanndje eigenlijk een beetje gek, hij beweegt zijn armpje wel maar houdt zijn handje gebogen in een vuistje, als ik een speeltje boven hem hang beweegt hij meer met zijn andere armpje. hij grijpt nog niet echt want hij is nog geen 3 maanden hij is het ijverig aan het proberen!!
dan kan toch niet komen van het inbakeren???
moregn naar het cb hope dat het niets erg is!!
lieve groet janneke

Het kan zijn dat een kindje juist, links of rechts georienteerd is.
Maar ik ben blij voor je dat je morgen naar het CB kan.
Ik hoor graag wat het is.

Liefs Kristel
Lilypie Vierde Ticker

Janneke,
Ik denk dat je weinig fout kan doen aan inbakeren, maar je kan het altijd even vragen. Vriendin van me heeft haar zoon ook ingebakerd, maar ik heb gezien hoe ze dat deed, maar volgens mij kan er weinig fout gaan. Misschien is het wel een voorkeurshouding.
Hou je ons op de hoogte ?
Liefs Natasja

hoi hoi
doet mijn dochter ook wel hoor met haar knuisje dicht en dan krom houden
en dan proberen iets aan te raken (beetje spastisch)
volgens mij wel normaal maarrrrr
gewoon vragen hoor want als jij je er niet goed bij voelt
en volgens mij kan je inderdaad met dat inbakeren niet iets fout
doen waardoor dit gebeurd
ik hoor van je

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 3mnd

jullie horen van mij!!
inderdaad nancy een beetje spastisch lijkt het wel!!
bedankt voor jullie reacties
lieve groet janneke

Janneke, onze Jolien doet dat ook hoor. Volgens mij is dat gewoon omdta ze hunnu nog niet op gecompliceerde acties kunnen richten. Voor hen is het speeltje zien- meppen. Niet speeltje zien, arm ontspannen, hand ontspannen, arm strekken, speeltje meppen. Dat vraagt gewoon teveel van ze. En mss idd een voorkeurshouding, maar tenzij die ernstig is groeien ze daar wel uit.

Raising kids is part joy and part guerilla warfare.
Lilypie 1st Birthday Ticker

hai hai
Nou gelukkig dat ik toch ff geweest ben, david had ook een rode plek, met onderhuids een bobbeltje, dat kan wijzen op een ontsteking het kan dus zijn dat hij ander bewegingen maakt of niet om het te ontwijken omdat hij het niet prettig vindt. er aan zitten mag hij heeft geen pijn!!
dus we zullen zien morgen. bedankt voor jullie mail.
lieve groet janneke

p.s morgen ff naar ha
en bedankt voor jullie berichtjes hahaha bijna hetzelfde als mail!!

ben benieuwd
sucses weer

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 3mnd

Ik ben ook benieuwd.
Sterkte…

Groetjes Wiets