Inbakeren

heb vanacht voor het eerst mijn zoontje ingebakerd want hij is s,nachts wel 4 a 5 keer wakker door zijn eigen handen en ik dacht eerst ah wat zielig maar hij heeft voor het eerst door geslapen tot kwart voor acht ik ben echt blij hopëlijk gaat het vanacht weer zo of is het maar voor 1 keertje want hij is nu 3 maanden dus het word volgens mij wel een keertje tijd dat hij door gaat slapen ik blijf hoop hebben jullie horen morgen weer hoe het ging aankomende nacht

Ik deed dat ook toen Joyce nog zo klein was.
Dan bleef ze maar huilen en met die handjes om zich heen maaien.
Als ik haar dan inbakerde was ze gelijk stil en sliep als een roosje.
We deden het wel zo min mogelijk omdat ik had gelezen dat het slecht
voor de heupjes kan zijn. Daarom is het wel heel belangrijk dat je weet
hoe je dat moet doen dat inbakeren.
Ik hoop dat je zoontje vannacht weer zo heerlijk doorslaapt.

Groetjes,
Miranda

Ik hoop dat het gaat lukken ik had er ook goede ervaringen mee…

heb je het samen met de wijkverpleegkundige of zo eerst gedaan?

succes Tries

hoop voor jullie dat dit de oplossing is,wel fijn als je door kan slapen natuurlijk

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

mijn nichtje volgt de opleiding over baby,s en zij zei tegen mij je moet hem inbakeren en zij had het gister avond voor gedaan en zo in bed gelegd nou ik stond verast dat hij pas om kwart voor acht voor het eerst kwam

Ik hoop voor jou dat je zoontje vannacht weer zo lekker doorslaapt.
Als je pas mama bent geworden heb je je slaap hard nodig !

Heerlijk hé als je kleintje doorslaapt. Daan had, vooral als we op bezoek of veel bezoek hadden, last van onrustig slapen. Dan bakerde ik hem in en sliep ie zo.

Het is helemaal niet zielig inbakeren. Je bootst zo de baarmoeder na. Omdat hij dan lekker knus ingepakt zit zoals in de baarmoeder. Belangrijk is dat de heupjes en benen vrij kunnen bewegen.

Goeie nachtrust en ook voor overdag is belangrijk voor je kleintje.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

vandaag ging iets minder hij was om half 5 wakker maar ging daarna meteen weer slapen en werd om kwart voor acht wakker maar in ieder geval beter dan eerst dan was het om 1 uur wakker om 3 uur om 6 uur en daarna half8 maar ik blijf het roberen met het inbakeren en tot hoelang sliep jullie baby bij jullie op de kamer want hij is nu 3 maanden en slaap nog steeds bij ons op de kamer

Ahum, tegen alle adviezen in slaapt Joyce nu nog op onze kamer.
Joyce is over twee dagen precies acht maanden maar ik moet er
niet aan denken dat ze niet vlak bij ons is s’nachts.
Haar ledikant staat naast ons bed dus als ze ons nodig heeft hoor
ik dat gelijk. Ik zou niet anders willen maar iedereen zegt dat het
niet goed is omdat ze ook alleen moet kunnen zijn.
Ik wil daar pas mee beginnen als ze ongeveer anderhalf jaar oud is.
Je moet gewoon doen waar jullie je het prettigste bij voelen denk ik.

Groetjes,
Miranda

ik ben dus niet de enige ik vind het een enge gedachte om hem nu al op zijn eigen kamer te laten groetjes chantal