Inbakeren in de wagen?

Hoi hoi,

Pfoe ook vanochtend heeft het een half uurtje geduurd voor het huilen klaar was…wel met tussenpozen en het klinkt zo hartverscheurend…weet nou niet meer of dat het van tevoren ook net zo lang, langer of korter duurde het huilen … nou ja, ff doorzetten… bakeren jullie ook in als de baby inn de wagen gaat? Mijn andere dochter zit op zwemles en dan zit ik wel eens een tijdje op het zwembad met haar in de wagen…

Grtz Von

Lilypie

Lilypie

Hoi,

Onze dochter heeft heel lang ingebakerd gezeten. Ik deed haar ook in de wagen inbakeren. Al was het maar om haar duidelijkheid te geven ook hier in de wagen moet je slapen en dat doen we nu eenmaal ingebakerd. Ze heeft zelfs een tijdje ook in de wandelwagen ingebakerd gelegen. Maar hoop voor jou dat het maar even duurt.
En inderdaag even een paar dagen volhouden. In het begin lijken ze nog meer te huilen dan daarna. Hoort erbij. Hun moeten even wennen aan het idee dat ze ineens rust hebben. De automatische piloot heeft dat nog niet door. Je zal zien over een paar dagen is het heel anders. En ook met inbakeren hebben sommige kinderen het nodig om even te huilen voordat ze de slaap kunnen vaten.
En een half uur nu valt reuze mee. Die van mijn vriendin presteerde het de eerste dagen gewoon nog om een uur te huilen.
En denk erom he pas na een kwartier gaan kijken. Ik zette altijd de kookwekker. En je zal zien een kwartier duurt langer dan je gevoel zegt. En meestal zijn ze dan al een stuk rustiger aan het huilen.

Succes en volhouden het heeft echt resultaat.
Oja de handigheid van inbakeren heb in een paar dagen ook te pakken dus zal de aanleiding om daarover te gaan huilen bij haar ook wegnemen.

groetjes

lon106

Hoi hoi, bedankt voor je reactie… bij elk slaapje is natuurlijk ook in principe bij ELk slaapje, dat is waar… gaan we dus ook maar doen dan . Ik moet zeggen, ze legt zich er al sneller bij neer nu dat ze moet gaan slapen en een half uurtje valt ook idd wel mee… maar op het moment zelf is het hartverscheurend … ik ga het ook wel volhouden, want nu slaapt ze al bijna 2 uur heel rustig Moet alleen regelmatig gaan kijken of ze nog met haar hoofdje de goede kant op ligt… ben zo bang als ik het telkens verdraai, ze dan eerder wakker wordt…

Grtz Von

Lilypie

Lilypie

Waarom moet je het hoofdje verdraaien dan als ik vragen mag ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

waarom inbakeren in de wagen? ze moeten toch ook wle eens wat vrijheid hebben en de wagen is al een stuk kleiner dan een ledikantje plus die zwembaden zijn bloedheet lijkt me niet echt lekker als je dan helemaal in doeken ligt. en moet ze dan perse slapen?

Ik heb geen ervaring met inbakeren maar lijkt me gewoon niet fijn

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

ik baker mijn dochter ook in in de wagen.
Ze mag gerust wakker zijn maar meestal gaan ze huilen als ze wakker zijn en dat is het probleem denk ik. en kan ze haar slaap niet pakken en raakt ze overvemoeid van het huilen.
Inbakeren is echt niet zielig ze vinden die geborgenheid heerlijk!
echt even doorzetten en als ze het te warm heeft gewoon minder kleding aan doen.

groetjes gytha

Hoi hoi,

het hoofdje moet verdraaid worden i.v.m. de voorkeurshouding… en zwemmen doet Nikki in het buitenbad, ben dus niet bang dat ze het te warm gaat krijgen en ja als ze die vrijheid juist krijgt gaat ze maaien met haar armpjes… kga eerst proberen zonder en neem de doek wel gewoon mee, dan kan ik daar altijd nog kijken of ik hem ga gebruiken of dat ze ook zonder kan… inmiddels slaapt ze al vanaf half 9, gaat dus de goede kant op… volhouden volhouden volhouden…

Grtz Von

Lilypie

Lilypie

Lars heb ik ook ingebakerd tot na de 1e vaccinatie. Alleen in de kinderwagen bakerde ik hem niet in, daar was hij ook rustig. Maar echt uren slapen in de wagen deed hij niet. Kwam maar zelden voor.
Mocht ze een voorkeur hebben voor een bepaalde kant (dat had lars even, had de voorkeur om naar de commode te kijken) dan kun je het bed je andersom opmaken.
succes.

Hoi hoi,

ik weet dat ze met voorkeurshouding wel ingebakerd mogen worden maar idd niet als ze Kiss hebben. Mijn andere dochtertje had dit namelijk, maar die kon ook gewoon niet de andere kant op kijken. Lisa kan dit wel en draait ook regelmatig, maar valt gewoon het liefst met d’r hoofd naar rechts in slaap…

Grtz Von

Lilypie

Lilypie

Hoi,

Even over die vrijheid. Tuurlijk hoeven ze niet 24 uur per dag ingebakerd liggen. Als ze wakker behoren te zijn of zijn mogen ze best zo de bak in maar moeten ze eigenlijk slapen dan gewoon ingebakerd. Dit schept duidelijkheid. Anders snappen ze er helemaal niets van. Onze dochter is in de zomer van 2005 geboren een hele hete en warme zomer maar zij heeft nooit last gehad van de warmte wij bakerde haar altijd in haar rompertje en toen het even een paar dagen tegen de dertig was in haar blootje en luier. En ging ze ook niet mee naar buiten.

groetjes

lon106