In woede aanval blijven hangen!

Nee dat het een laatste redmiddel is begrijp ik, misschien zou ik het ooit kunnen toepassen als J weer zo’n probleem heeft als vorige week, want op zich was ik ook niet helemaal okay met haar opsluiten in d’r slaapkamer, maar iets anders kon ik me niet bedenken hoor, heel moeilijk, maar nu heb ik iig een alternatief. Dus in feite zit je met jou buik tegen zijn rug, met je benen over z’n benen gekruist, en met je armen over zijn borst gekruist zodat je zijn armen vastpakt? Als ik het goed begrijp? J zou misschien ook wel gaan spugen ja! Wat erg! pffff, nou ik hoop iig dat het niet meer gaat gebeuren! Ik vroeg me echt af of er iets mis was met mijn kind, maar als ik dat meer mama’s lees dat stelt het me iig een beetje gerust!

Nja de benen is een beetje lastig. Als ik mijn benen kruis over die van hem, zit ie nogal bekneld en dat lijkt me pijnlijk. Als hij écht helemaal door het lint gaat doe ik dat wel, maar als het even kan probeer ik zijn benen los te laten (hij trapt dan wel om zich heen, maar kan mij niet echt raken omdat ik achter hem zit), of 1 been van mij over hem heen.

Ik denk idd dat dit beter is als op de kamer opsluiten, voor N. zou dit in ieder geval nog beangstigender zijn, én de mogelijkheid dat hij gekke dingen doet als alles overhoop halen, dingen kapotmaken etc. of misschien wel uit t raam klimmen .
Nu hebben we hier ook niet eens de mogelijkheid om hem op te sluiten op zn kamer hoor, als ik dat al zou willen. Want je moet over zijn kamer heen naar die van de jongste… dus dan zou ie daar ook nog een puinhoop maken.
En we hebben nergens sloten op de deuren (alleen buitendeur uiteraard )

Gewijzigd door - Suzsje op 08 Aug 2011 11:07:15