In verwachting van de tweede

Ik ben momenteel bijna vier maanden in verwachting van ons tweede kindje. Maar wat een totaal andere zwangerschap dan de eerste keer. Heel erg veel last van misselijkheid, buikpijn en vermoeidheid. Bij de eerste allemaal helemaal geen last van gehad. Dat verliep allemaal uitstekend. En iedereen in mijn omgeveing maar zeggen dat die zwangerschappen allemaal hetzelfde zijn.... Dat was vast als oppepper bedoelt!!!!!

Groetjes Kasandra

Nou, ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik heb zelf precies hetzelfde. De eerste zwangerschap van mijn zoontje ging van een leien dakje. Ik had nergens last van en alles verliep prima! Maar nu, ben inmiddels 9 weken, maar poeh, ik kan 's nachts niet slapen, ben de hele dag misselijk, vooral na het eten, en ik heb het idee dat ik een hele dag in bed kan liggen slapen. Maarja, als je er nog een hebt rondrennen gaat dat natuurlijk niet lukken… Wie had dat gedacht, dat een tweede zwangerschap zo anders kon zijn. Maar ik heb er evengoed weer zin in, heerlijk straks als je die kleine weer voelt, daar verheug ik me al op!