Ach gossie!!!
Thomas wilde even boven spelen voor het eten. Ik was om 18.15 even bij hem wezen kijken, om te zeggen dat we zo gingen eten (papa moest overwerken, dus we aten voor ons doen laat), was prima. Kom ik 10 min. later weer boven, is hij in slaap gevallen op de overloop!! Arm kind!! Hij was helemaal koud. Hij wilde niks meer eten. Heb hem gauw zijn pyama aangetrokken, en ik heb hem niet meer weer gehoord!!
Hij wil zo graag groot zijn, maar ondertussen…smelt…
In slaap gevallen
Ach gut!!
Gelijk verder gaan slapen??
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin
wat schattig, grote kleine jongen…
Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)
quote:
Gelijk verder gaan slapen??
Ja, gelukkig wel! Tot vanochtend 6.30! En dat is laat voor Thomas. Hij ligt nu ook weer te slapen. Ben bang dat hij wel eens ziek kan worden…We zullen zien!
quote:ik hoop van niet! hij moet idd wel helemaal op geweest zijn! lief kind!
Ben bang dat hij wel eens ziek kan worden
groetjes van Samya ,mama van Alyssa
achhhhh lieverd!!!
dan smelt je inderdaad denk ik!!
moppie!! lieve groet janneke en hannah
Wat een schatje,
hoop idd dat hij niet ziek wordt, maar wie weet heeft hij wel gewoon slaap nodig en is hij straks weer zoals van ouds.
Maar het blijven schatten he ze willen zo veel en zo graag groot zijn.
veel liefs mignon
ach wat lief .was hij echt wel moei .ik hoop voor je dat hij niet ziek is geworden . als tanja uit school komt en ze gaat op de bank zitten valt ze geheid in slaap .maar dan is ze niet moe hoor hihihihihihihmaar voor al nu dat ze die brochi heeft .maar het is gelukkig weekend .kunnen ze weer bij thanken
groetjes marielle mama van
10-10-01
en charon is hij ziek geworden of heb je geluk???
ik hoop van niet!!
lieve groet van Janneke en hannah
He!!
Hij is gelukkig niet ziek geworden. Hij moest blijkbaar even bijslapen. Het is ook niet niks! Zo ineens ben je groot!