In onze vakantie

onze lieve bobo het konijn van 300 euro is overleden

me vriendin vond hem op 5 augustus levenloos in zijn slaap hok

we hebben de jongens pas verteld bij thuiskomst omdat we bang waren dat ze zo verdrietig de laatste week van de vakantie zouden door brengen

ze zijn geschrokken van het nieuws,gelukkig had me vriendin foto’s gemaakt want kaitlyn geloofde het niet

omdat een week ervoor haar konijn pukkie was weg gelopen,en gelukkig na een dag weer terug is gekomen…

we nemen nu geen nieuwe erbij,we hebben er nog 3 en we vinden het even goed zo

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Oh wat verdrietig Bianca! Gecondoleerd.

Zomaar ineens overleden of was hij al oud en/of ziek?

Groetekes, Sje

hij was 4 jaar oud,dus zo oud nog niet

maar in april is hij opgenomen geweest ernstige vorm van diaree en dat heeft me 200 euro gekost,en dat kon me op dat moment ook niet schelen,want het hoort gewoon bij het gezin net als mensen een hond of en kat hebben,vandaar dat we hem ook heb laten helpen omdat de andere ook vrouwtjes zijn en hij gewoon geacepteerd werd door onze kiki die waren echt maatjes ( vandaar me openings zin met konijn van 300 euro hihi)

maar ik denk dat hij gewoon niet echt erboven op is gekomen en nu in zijn slaap is overleden,maarja het kan net zo goed wat anders geweest zijn dat blijft gissen natuurlijk

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Het is dat konijnen geen eieren leggen, maar ik dacht bij die 300 euro al gauw aan een konijn met gouden eieren.

Je bent wel een superlieve dierenvriendin dat je dat bedrag ervoor over hebt gehad in de hoop dat-ie opknapte. Zijn zat mensen die op zo’n moment zeggen “laat maar inslapen”. Dus je krijgt een dikke knuffel van mij dat je zo lief voor het beestje was.

Groetekes, Sje

Ah wat sneu, hier gebeurde het ook in onze vakantie, raar is dat he

Gecondoleert…

Groetjes Nathalie & Co

he jammer .je heb echt je best gedaan .heel veel sterkte en heel veel dikke knuffels

groetjes marielle mama van tanja

Ach gossie wat zielig. Diarree is meteen lastig bij konijnen, ze moeten ook blijven eten want anders worden hun darmen ziek. Een konijn wat 24 niet eet kan hier aan dood gaan. Helaas hebben alle goede zorgen dus niet mogen baten. Jullie hebben je best gedaan maar het blijft desondanks toch heel sneu. Dikke cyberhug X

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!