In hoeverre pas jij je aan aan je kind?

ben terug, ze ligt heerlijk te slapen dus ik heb even tijd voor een verslagje!
Het was gezellig, kan niet zeggen dat ik heb kunnen winkelen maar dat geeft niet. Moet haar toch in de gaten houden en in de buggy wil ze niet erg graag.
Daarna poffertjes in Kijkduin gegeten, gezellig, lekker weer en ik ga het meer doen! Denk inderdaad dat het helemaal geen kwaad kan haar mee te nemen. En thuis zei mijn man nog, he gelukkig, kunnen wij straks ook weer eens een terrasje gaan pakken…huh…?!
Ik denk dat het voor mij een groter probleem is dan voor haar, zij geniet er dus wel van. En om kwart voor twaalf ingeladen en naar huis want die slaap vind ik wel heel belangrijk! Heb ik ook weer een gezellig uitgerust kind waar ik mee naar de glijbaan kan!
Gaan we meer doen, en ik zal er zelf ook wat relaxer door worden denk.

Wat fijn dat het allemaal zo goed gegaan is.

Gewoon vaker doen, maar dan alleen als jij je er prettig bij voelt.

Groetjes,
Sandra

zeker fijn! en ik blijf inderdaad wel bij mezelf, ik moet me er zeker goed bij voelen. Maar een klein beetje meer dit soort dingen doen is wel goed, deed ik echt te weinig!
ze ligt nog te slapen dus het zal indruk gemaakt hebben!

Hoi Denise,
Hoe oud is je dochter? Jony sleepte ik ook overal mee naar toe. Als ik een dagje naar A’dam ging met mijn vriendinnen, dan was het ook van 5 winkels en dan wat leuks voor jou. En bij de 3e winkel mag je uit de kinderwagen eerder niet.
Hou wel rekening mee, dat was bij Jony dan als zse eenmaal uit de wagen is krijg je haar er moeilijk weer in.
Moet wel zeggen ze is nu 3 jaar maar gaat nog steeds zonder zeuren in de kinderwagen, ben er super blij mee!!! ALhoewel ze wordt er wel een beetje te lang voor :S
Hoe doen jullie dat met kindjes ouder dan 3 jaar? Ook nog in de kinderwagen, of wordt het gewoon niet meer een hele ochtend shoppen. Ik ga morgen Utrecht stad in ben benieuwd hoe lang ze het vol houdt in de kinderwagen…

Greetzz Cora

super denise dat het zo goed is gegaan !
dat heb je weer overwonnen hoor, schouderkloppie voor jouw en ook voor de kleine natuurlijk !!

Pippy is geboren 17.07.2009

ze is bijna twee, weer een mijlpaal trouwens. Bedankt voor alle reacties en ben blij dat we het gedaan hebben. Ik blijf het moeilijk vinden maar door het vaker te doen, ook even naar het dorp lopen en wat winkels in en uit ga ik ook meer doen.
al doende leert men…