In het grote bed

Lucas ligt nu voor het eerst in het grote bed. Nee ik ben niet zwanger (tis gewoon verschrikkelijk hoe ik me moet verantwoorden tegenover iedereen!)

Hij ligt in het bedje waar mijn zus ook in heeft gelegen, dat is 80 bij 190. Nieuwe lattenbodem en matras gekocht en een heel leuk dekbedhoesje.

Het begon als een drama maar met een halfuurtje tot een uur is hij toch gaan slapen. Valt dus niet tegen. Ben net ff wezen kijken en hij lag echt heel lekker te slapen!

Hoop dat hij vanacht niet wakker wordt!

Groetjes Miriam

Of juist heel klein, wat een klein frutje in dat grote bed zeg!
Ga zometeen toch maar slapen. Heb al wel een paar keer bij hem gekeken, moet em zometeen wel wat verleggen. Hoop niet dat hij wakker wordt!

Groetjes Miriam

leuk is dat he

en hoe is het gegaan vanacht

groetjes bianca

Eigenlijk ging het vanacht heel goed.
Ik ben zelf vrij laat naar bed gegaan, durfde het eigenlijk niet omdat ik hem waarschijnlijk goed zou moeten leggen en ik was bang dat hij dan wakker zou worden. Normaal is dat geen probleem, maar nu in dat grote bed weet je het ook niet.

Ik ging om 1 uur naar bed en lucas lag klaarwakker rond te kijken (ik had het licht op de overloop aangelaten). Kon hem wel gewoon goed leggen, hij riep wel heeee naar me en strekte zijn armpjes naar me uit, zo lief! Heb hem een kus gegeven en toen is hij toch gaan slapen.
Om 5 uur was hij weer wakker, lag wat te huilen. Ik heb hem toen weer recht gelegd en toen viel hij toch weer in slaap. Om ongeveer half 9 werd ik wakker (wat een luxe hé) en ging ik kijken.
Zat Lucas lekker op bed rond te kijken en te duimen.

Vanmiddag heeft hij ook goed geslapen, is dus even afwachten hoe het vanavond weer gaat. Maar tot nu toe mogen we niet klagen!

Groetjes Miriam

Hahaha, grappig dat je je zo moet verantwoorden. Nou ja, voor jou zal het op den duur wel niet zo “grappig” meer zijn, maar ik zie het al helemaal voor me dat iedereen dat dan aan je vraagt.
Misschien een domme vraag maar hoe oud is hij nu eigenlijk? Ik heb er met Stephan ook al over zitten denken (een peuter-bed) maar ik denk dat ik nog even een paar maandjes ermee wacht (hij is nu 22 maanden).

Groetjes! Bianca

Lucas is 15 maart 2 geworden. Maar hij is op zich best groot en het bedje werd gewoon een beetje klein. Zeker ook omdat hij altijd overdwars ligt en in dat ledikantje werd dat wel heel erg bekrompen.

Tot nu toe gaat het heel erg goed. Hij vind het zelfs leuk!
Alleen als hij 's morgens vroeg wakker wordt is hij de weg “kwijt”. Dan moet ik hem even goed leggen en dan slaapt hij nog een paar uurtjes.

Groetjes Miriam

Wij zijn afgelopen december verhuist en toen hebben we gelijk een groot bed aangeschaft voor Shannen.
Moet zeggen zo nu en dan heeft ze een slechte nacht en ligt ze bij mij en papa in haar bed. Maar over het algemeen gaat het al vanaf de eerste nacht hartstikke goed.
Heeft K3 en Barbie dekbed, is daar helemaal wild van, dus misschien heeft dat ook meegeholpen.

Christa

zo netjes hoor heerlijk is dat he als ze het in 1 keer doen.

hoe is het verder gegaan we zijn weer paar daagjes verder heeft hij nog steeds goed geslapen

kaitlyn gaan we over tijdje ook naar 1 persoons bed doen,eeerst hgaan we eind mei op vaakntie en dan moet ze erin slapen,we nemen wel een campingbedje mee voor als ze het niet wilt,maar wilt ze het dan gaan we gelijk haar kamer doen en is ze ook al weer 2 1/2.

weet nog wel met dylan die vond het maar niets die wilde ze kleine bedje terug hahaha maar we zeiden dat hij kapot was en dat vond hij goed de eerste avond liep hij in en uit en maar naar de trap toe we riepen toen hard ga slapen daar schrok hij van is gaan leggen en we hebben hem niet meer gehoord haha wel zielig maar het hielp.

groetjes bianca

Het gaat nog steeds goed! Is vanacht voor het eerst niet wakker geworden. Gelukkig want dat deed hij voorheen ook nooit in zijn ledikantje.

Vandaag heeft hij zelfs bij opa en oma in een 2 persoonsbed zijn middagslaapje gedaan en dat ging ook goed! Wat een voorbeeldig kind hebben we toch (zal maar niet te hard roepen voordat hij het op zijn heupen krijgt en gaat spoken 's nachts )

Groetjes Miriam

Afkloppen dus.

Christa