Ik voel em zo dom…
Ik had vanmiddag een opblaasbaar babybadje opgezet in de tuin. Ongeveer 3 cm water er in, zodat hij lekker kon spetteren Een groot succes, hij was helemaal wild! Het was eigenlijk niet de bedoeling, maar op een gegeven moment zat hij er met kleren en al in! hahaha:D
Dus toen hebben we de kleertjes uitgedaan, behalve de luier, en meer water er in gedaan. Daar heeft hij zich anderhalf uur in gemaakt, en ik zat er naar te kijken vanaf de tuinstoel. Op een gegeven moment pakte hij steeds wat water in zijn handje, en slurpte dat er af met veel MMMM en Lekkeh en gelach… Ik dacht nog bij mezelf, wat je lekker noemd, dat water ziet gewoon bruinig van dat geklieder en wat zand… Maar ik liet hem zijn gang maar gaan, hij neemt tenslotte ook wel eens zo een hapje zand…
Totdat hij uit het badje kroop en ik zag dat zijn luier bruin doorscheen achter… Had hij dus flink gepoept! Het water was bruinig door de poep!
Ik heb hem snel verschoond, en het badje schoongemaakt terwijl hij in zijn blote billen keek en bah bah bah! riep… Daarna nieuw water er in met veel zwitsal en flink gewasen, pyjama aan en binnen nog even tv gekeken. Nu ligt hij in bed, en begin ik te twijfelen of ik niet iets had moeten ondernemen… Hij heeft dat water met poep opgeslurpt… Natuurlijk niet veel, hij zal hooguit een paar cc’s binnen hebben gekregen, maar zou het erg zijn?
Sorry voor dit onsmakelijke verhaal