In het badje gepoept...:(

Ik voel em zo dom…
Ik had vanmiddag een opblaasbaar babybadje opgezet in de tuin. Ongeveer 3 cm water er in, zodat hij lekker kon spetteren Een groot succes, hij was helemaal wild! Het was eigenlijk niet de bedoeling, maar op een gegeven moment zat hij er met kleren en al in! hahaha:D
Dus toen hebben we de kleertjes uitgedaan, behalve de luier, en meer water er in gedaan. Daar heeft hij zich anderhalf uur in gemaakt, en ik zat er naar te kijken vanaf de tuinstoel. Op een gegeven moment pakte hij steeds wat water in zijn handje, en slurpte dat er af met veel MMMM en Lekkeh en gelach… Ik dacht nog bij mezelf, wat je lekker noemd, dat water ziet gewoon bruinig van dat geklieder en wat zand… Maar ik liet hem zijn gang maar gaan, hij neemt tenslotte ook wel eens zo een hapje zand…
Totdat hij uit het badje kroop en ik zag dat zijn luier bruin doorscheen achter… Had hij dus flink gepoept! Het water was bruinig door de poep!

Ik heb hem snel verschoond, en het badje schoongemaakt terwijl hij in zijn blote billen keek en bah bah bah! riep… Daarna nieuw water er in met veel zwitsal en flink gewasen, pyjama aan en binnen nog even tv gekeken. Nu ligt hij in bed, en begin ik te twijfelen of ik niet iets had moeten ondernemen… Hij heeft dat water met poep opgeslurpt… Natuurlijk niet veel, hij zal hooguit een paar cc’s binnen hebben gekregen, maar zou het erg zijn?

Sorry voor dit onsmakelijke verhaal

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Nou, daar zal-ie niks aan overhouden hoor. Ik zou me geen moment zorgen maken als ik jou was. Als hij nou vannacht of morgenochtend ziek wakker wordt, dan zou je voor de zekerheid overleg kunnen plegen met de huisarts, maar als-ie er ziek van had moeten wroden, was dat al lang gebeurd.

Poep is dan wel afval, maar het is lichaams-eigen stof, dus het zou wel heel vreemd zijn als je ziek werd van je eigen lichaamsstoffen.

Niet ongerust maken! Komt helemaal goed met die kleine man.

Groetekes, Sje

Ik moet stiekem wel een beetje lachen om je verhaal, hihi!!

het zal wel goed komen met je ventje!

Liefs, Anne

Ooooh gelukkig, ik zit mezelf helemaal gek te maken hier! Maar dan laat ik hem lekker liggen! Hij was ook al binnen een half uur in slaap gevallen, moe van al het spelen in de tuin en de buitenlucht!
Tja wat eens tom verhaal he, haha! Ik zat zo te genieten van dat lekkere spelende ventje, totdat ik die poep zag! Pfff wat voelde ik me dom, zeker omdat de bruine kleur van het water me al opgevallen was…

proest

Vind 't echt een grappig verhaal, dat kan de beste overkomen joh! Het zal met Joey vast goedkomen, hij voelt zich nu prima neem ik aan?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ach hij is niet vies van zichzelf. En het is een leuk verhaal voor je aanstaands schoondochter. Joey die zich geneerd en zij die hem best heel schattig vind dan

Groetjes,

Michèle

hahah vond het erg grappig om te lezen maar zoals gezegd zal hij dr niks van overhouden behalve een rood hoofd als het verhaal op latere leeftijd verteld word hahaha.

hoe is het nu met hem?

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Ook ik heb smakelijk zitten lachen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Oh echt … heerlijk!

Grappig dat hij daarna wel bah zei tegen die poep
Wel een zuinige jongen hoor … die zijn eigen ‘poep’ eet…

Denk dat er van de zomer meer van deze verhalen komen … we zijn in ieder geval gewaarschuwd …

Lilypie In verwachting Ticker

Kinderen je beleeft er elke keer wel wat mee. Als we hier een boek over zouden schrijven met z’n allen komen we nooooooooooooooooit klaar. Maar stel voor dat hij klaar komt wordt het echt een best seller.

hahaha heel erg herkenbaar, Rico poept het liefste in bad als ik erbij zit! ja echt!
maarre maak je niet druk, het is niet heel erg als ie maar een slokje heeft binnen gekregen. Als hij nou zoveel in een keer binnen kreeg dat het in zijn longen terecht gekomen zou zijn zou het een ander verhaal zijn. dat heb je bij verdrinking b.v.
maar een paar slokjes komt netjes in de maag terecht en poept ie nogmaals uit

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hahaha ja dit is inderdaat wel een leuk verhaal voor later Zal het zeker goed doen op verjaardagen en bij zijn vriendinnetje(s) ghehehe

Hij is verder lekker te pas geweest, nergens last van! Hij zal het zeker weer gewoon uitgepoept hebben, tweede hands poep:D

hahahahaha, 2ehands poep misschien kun je het verkopen op e-bay… haha of beter nog, op 2ehands.nl.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker