In de wereld worden dieren dood gevonden! Scary!

Volgen jullie het ook van alle dode vogels en vissen? Ik krijg er de kriebels van…

Ik ben gelovig opgevoed en weet hoe het einde der tijden word verteld…
En zelfs zonder het geloof zie je dat de wereld steeds verder weg zakt…
Ik vind het soms best angstig, omdat ik zo graag gewoon oud wil worden met mijn vriend en Sylvie op wil zien groeien. Omdat er nog zoveel dingen zijn die ik nog wil doen in het leven…

En ook al betekent het niet het eind van de wereld, dan nog vind ik het best eng… Aangezien niemand echt een antwoord heeft op waarom dit gebeurd??

http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&msa=0
&msid=201817256339889828327.0004991bca25af1
04a22b&ll=28.921631,5.273438&spn=141.542315,12.30468

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 10 Jan 2011 17:00:43

Ja heb je er niks over meegekregen? Overal in de hele wereld spoelen dode vissen aan en vallen vogels dood uit de lucht. En dan hebben we het niet over 10 vissen en 10 vogels, maar miljoenen…
Hier een nieuwe link waar dode vogels en dode vissen zijn aangetroffen, schrik niet:

http://maps.google.co.uk/maps/ms?hl=en&ie=UTF8&vps=1&jsv=304e&oe=
UTF8&msa=0&msid=214033381917754770249.00049914669207a782c3e

Het zijn nu zelfs niet alleen meer vogels en vissen!
Ze hebben ook al kwallen, krabben, zeehonden, pinguins en zelfs een paar walvissen dood gevonden!
Jakkes, ik vind het echt heel raar!

Ze hebben al meerdere dieren onderzocht natuurlijk en een aantal van de onderzochte dieren blijkt te zijn gestorven aan inwendige bloedingen!! Jakkes!!

Gewijzigd door - goudvisje20 op 10 Jan 2011 16:57:20

Op de een of andere manier doet je laatste link het ook niet!
Apart, ik heb nog niks van dit nieuws gehoord!
(nu volg ik overdag ook weinig nieuws, zal het daar aan liggen!)

De link heb ik uit elkaar gehaald omdat anders het topic uit zn verband word gerukt Je moet zelf de hele link kopieren en plakken in internet.

Hier even een link met een officieel nieuwebericht er over:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/423448/1/1/50/dode-vogels-en-vissen-wereldwijd.html

En een youtube filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=Avh7KiNIFJ8

Gewijzigd door - goudvisje20 op 10 Jan 2011 18:36:15

Dit is al eerder een keer gebeurd. Er kunnen verschillende oorzaken zijn. En wat bakmamma zei dat dacht ik ook, 1000 jaar vrede dus dan hebben we nog even toch??

@ Bakmamma het is trouwens 21 december 2012 om 12.00 dat de Maya kalender eindigd om simpelweg weer een nieuwe te beginnen enne de voorspelling van Nostradamus schijnt een vergissing van 200 jaar te bevatten dus de wereld ‘vergaat’ niet in 2012 maar in 2212 als de voorspellingen kloppen.

Groetjes,

Michèle

Maar de 1000 jaar vrede komen voor Jezus zijn terugkomst, maar de wereld kan ook nog ‘gewoon’ aan zijn einde komen toch? Zonder dat Jezus eerst terug komt? Dat dacht ik ten minste

Ik heb het ook gelezen, inderdaad heel bizar! Wel stond er gister op nu.nl dat dit vaker gebeurt, is gebeurd alleen dat er nu door de media aandacht aan geschonken wordt. Ik ben benieuwd wat er uit de verdere onderzoeken komt. Lijkt me wel raar als je er net loopt en vallen ineens een paar duizend vogels uit de lucht!

Ik word er niet echt bang van. Het einde der tijden heeft op mij net zoveel effect als mn eigen dood en ook daar ben ik niet echt bang voor. Ik denk dat ik goed leef en nergens bang voor hoef te zijn. Ook denken mensen sinds het begin der tijden al dat het einde der tijden nabij is.

Misschien ben ik hyper positief, maar het is niet alleen maar ellende in de wereld. Er gebeuren zoveel goede dingen en er zijn zoveel mensen die hun leven helemaal inzetten voor anderen en geinspireerd zijn het goede te doen. Dat neem ik het liefst als voorbeeld, de tijd die we nog hebben

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

De wereld is zwaar beschadigd en ja dat is hij eerder geweest, maar hij kan herstellen. Op dit moment hebben we wel een broeikas effect maar aan de andere kant stievelen we ook op een kleine ijstijd af. Daar hoeven we ons geen zorgen om te maken. Dit hoort bij de natuur. Het is zelfs zo dat het gat in de ozonlaag stabiel is en dat het zelfs al lichte maten van herstel vertoont. De mensen zien denk ik ook wel in dat ze moeten veranderen. En wat ze natuurlijk zelf doet, ja daar kunnen we niks aan veranderen, maar herstel zal er altijd wel zijn.

Groetjes,

Michèle

Ja klopt daar hebben jullie gelijk in. Ik ben niet echt bang, want ik weet ook wel dat ik mijn leven goed leef. Maar toch wil ik alles wel meemaken
En ja er is zeker weten herstel. Ik zie soms op discovery programma’s dat ze dingen uitvinden om alle natuurrampen enzo tegen te gaan en dat ziet er heel goed en veelbelovend uit! Maar toch blijft het raar als er ineens zoveel dieren tegelijk doodgaan, zonder een goede aantoonbare reden…

@ Goudvisje de kans is groot dat het met een energieveld te maken heeft afkomend van een onweersbui. Niet elk onweer uit zich ook in beeld, geluid en regen. Maar de electriciteit is er wel. Maar om dat later weer na te meten is soms moeilijk.

Groetjes,

Michèle