Jee wat schrokken wij zeg toen na het ‘klussen’ vorig weekend ineens het condoom verdwenen was en bijna leeg(!) weer tevoorschijn kwam… oei oei en dat nog wel rond de 14e dag…
Voor de duidelijkheid, het is altijd welkom hoor alleen… het is nog zo vroeg!
De eerste wordt 1 augustus pas een jaar (en dat 1ste jaar was zoals sommigen weten niet erg gemakkelijk voor ons) ben net een beetje van de schrik van de 1ste bekomen en dan al een tweede?
Stiekem ook wel leuk hoor, dat wel want we zouden toch niet heel lang meer hebben gewacht met de 2de al moeten we eerst verhuizen want dit kippenhokje is echt te klein voor ons 4en geworden (hond meegerekend)
Het rare is dus dat ik wel al ‘zwangerschapsverschijnselen’ heb, of zou dat een grapje zijn van mijn hersenen (om me nog meer op de kast te jagen haha)
Mijn buik jeukt vreselijk, pijnlijke borsten, hoofd en nekpijn, last van mijn banden en bekken en ik word lekgestoken door muggen, allemaal dingen die ik ook had bij de 1ste…Kan dit al zo vroeg?
Pff word er wel een beetje gestresst door, moet nog een week wachten tot ik ongesteld zou moeten worden…
In de stress geschoten, zwanger?
Tja het kunnen natuurlijk zwangerschapskwaaltjes zijn… maar ik denk eerder dat het vooral stress is.
Ik had daar ook heel veel last van toen ik zwanger dacht te zijn! (maar het uiteindelijk niet was)
Sterkte met wachten hoop dat de test de uitslag geeft die je hoopt…
Wat hebben jullie in vredesnaam gedaan dat het condoom zomaar verdwijnt
Maar ik denk niet dat het nu al zwangerschapskwaaltjes zijn hoor
Probeer eerst maar even rustig te worden weer en dan eens objectief te kijken (Moeilijk i know!)
Want ik heb het ook gehad ja dat ik dacht zwanger te zijn en ineens allemaal kwaaltjes had en achteraf niet zwanger was
Hoe moeilijk ook, probeer je zinnen te verzetten en rustig door te ademen en gewoon rustig volgende week afwachten
Want ook al was het rond je 14e dag, je weet niet of je precies die dag je eisprong had (het eitje moet dan wel binnen 24 uur bevrucht worden ) en dan nog, ook al had je wel je eisprong heb je nog geen 100% kans op zwangerschap
Dus rustig afwachten en sterkte ermee!! We horen het volgende week wel
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
quote:
Wat hebben jullie in vredesnaam gedaan dat het condoom zomaar verdwijnt![]()
![]()
![]()
NETVLIES!!!
Groetekes, Sje
Whahahaha nou bedankt voor jullie reacties dames, hebben me in elk geval aan het lachen gemaakt!
Ben eigenlijk niet zozeer zenuwachtig maar wel errug nieuwsgierig, t zou toch wat zijn als het op deze manier in 1x raak zou wezen. Bij de eerste kostte het wel 5 rondes en testte ik pas na 1 week overtijd positief…
En wat betreft het klussen, viel wel mee hoor qua rare dingen (voor jullie allerlei rare dingen in je hoofd halen hahahaha condoom was afgegleden en blijven hangen…
Weet alleen nie zo goed waarop ik moet hopen
a ja… zal allemaal wel loslopen. Ben vanavond weer lekker bij de paardjes geweest, altijd al een megahobby (ookwel way of life eigenlijk hihi) en ga het eindelijk weer oppakken… dus kan mijn gedachten goed verzetten!
@Sje:
@Proudmama: Nergens op hopen! Kan het ook niet tegenvallen Gewoon lekker van je afzetten en rustig afwachten! Want wat de uitkomst ook zal zijn, je kan er nu niks meer aan doen. En stel dat je wel zwanger zou zijn, dan zullen jullie er heus snel genoeg aan wennen en er heel blij mee zijn.
Maar ga jezelf ook geen valse hoop geven, want dan komt het straks weer hard aan als het niet zo is.
Lekker met je paarden bezig Leuke hobyy!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
je moet ook niet een te groot condoom kopen!
even zonder gein… het zou stress kunnen zijn, ik denk niet dat je al zo vroeg bekkenpijn hebt, dat kan niet. lage onderbuikpijn misschien wel.
maar die klachten die jij omschrijft heb ik ook altijd als ik stress heb tijdens de eisprong. misschien is dat het?
Haha ja best wel, vooral de jeuk en het uitvallen van mijn haar :-S
Maar… moeten nog tot vrijdag wachten dus kan vanalles wezen he. Moet eerlijk zeggen dat ik me er niet meer zo mee bezig houd. Ik zie wel!
Ik hou jullie op de hoogte
He ja haha, het wordt deze reis geen gezinsuitbreiding Suzsje! Maar heeft wel eea opgerakeld
We hebben besloten om eind dit jaar te gaan stoppen met voorbehoedsmiddelen, op het moment dat we een ander huis hebben gekocht en daarin zitten. Geeft mij de tijd nog wat verder te herstellen qua bekkenklachten en hormonen en dan zitten we ook goed en hoeven we voorlopig niet meer te verhuizen
Mijn hormonen zijn overigens wel erg van slag op de een of andere manier, mijn haar blijft maar uitvallen en ik zweet me kapot s nachts en dat terwijl ik een echte koukleum ben normaal gesproken. Misschien omdat mijn uitgerekende datum van vorig jaar nadert? Was de 19e juli. Heel raar in elk geval, lijkt wel een laatste stuiptrekking van het ontzwangeren haha.
Pfff… nu nog geduld hebben tot eind van het jaar… spannend!
@proudmama; ik heb sinds de laatste dagen ook bizar veel last van hormonen!
Was gister zonder mijn kindjes bij een doop dienst, kleine meisje had hetzelfde doopjurkje aan als mijn kinderen, man man, kon wel huilen! En ben andere helemaal niet zo emo!
En dan alle verjaardagen deze maand vieren, waar ik vorig jaar HOOGzwanger zat! Tranentrekker, echt waar!
Even doorzetten deze maand, als onze kindjes eenmaal jarig zijn geweest, is die spanning er denk ik wat af, en word het weer normaler
Manderijn