In de lappenmand

Ja hoor, daar zit ik dan, al vanaf oud en nieuw, ben telkens grieperig en niet lekker. Dus toch maar ff langs de ha geweest, heb ik een oorontsteking, nu dus aan de antibiotica…Gelukkig nu met 36 weken en niet met 39 weken zwangerschap griep, want dat zou al helemaal niks opschieten.

Met de kleine alles goed, hij teistert mama al met wat voorweeen en hij is vooral goed in enorm hard trappen zonder ruimte hihihi. Ben benieuwd hoe groot hij gaat worden, volgens de echo woog hij met 34 weken al 3200 gram, zou een 8-9 ponder worden. Nou zeiden ze dat met Eva ook maar die was 3635 gram, dus ik zie t wel. Maar mijn buik is wel enorm enorm nu, soms lijkt ie wel uit elkaar te springen hihi

Groetjes, Els

ja het werd tijd ook dat jij eens griep kreeg… nee hoor geintje, het valt me al 100% mee dat je uberhaupt een antibiotica hebt die je in de zwangerschap mag slikken , gelukkig maar want oorpijn is erger dan erg

Kussies

wat een gedoe…maar wel heel fijn dat die “kleine”(?) het zo goed maakt… Spannende tijden he? Het idee dat je binnen nu en 6 weken zo’n klein hummeltje op de wereld gaat zetten… geweldig he? Sterkte met herstellen, enne, rustig aan!

Gewijzigd door - Corrine op 16 Jan 2003 20:17:42

Och meis toch. Wat een pech. En dan nog oorontsteking ook, dat doet toch zo’n zeer.
Heel veel sterkte en beterschap!!!

Groetjes Miriam

hoe is het nu met je els al weer opgeknapt

groetjes bianca

Els,

Hoe gaat het met je? Al aan het bevallen?
Hoop dat alles goed gaat.

Marty