In de diepe donkere nacht in een deuk van het lach

hebben vanacht in een deuk gelegen!
sander was er net weer van zijn werk( ongeveer 5 uur) en ik moest nodig naar de plee…
dus ik met zeer slaperig hoofd uit bed en gauw naar badkamer…
dat doet op zich niet zeer…maar was alleen vergeten om de badkamer deur iets verder open te doen!
ben dus met mijn hoofd tegen de zijkant van de deur gelopen!
ik kan jullie dus vertellen dat dat best zeer doet! hahaha
hebben er wel ff smakelijk om gelachen met z’n twee!
mijn oog is nu iets dik, gelukkig (nog)niet blauw…
ik was ineens goed wakker

goede leer boor de volgende keer!!

groetjes!!

karin

Ha ha ha ik ken hem en dan maar uit moeten leggen dat het echt een deur was waar je tegen aan gelopen bent

Groetjes,

Michèle

auuwwwwww!

haha!! Hoe vaak ik ook al tegen de muur of deurpost aan ben gelopen 's nachts

Liefs, Anne

Haha, dompie! Dat overkomt mij zelfs overdag…
Hopelijk krijg je niet een te groot blauw oog!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

heb eens even gekeken maar hij word steeds blauwer hihihi
als ik vanacht nu eens met de andere kant er tegen aan loop…dan valt het niet meer zo op hihihi
op me werk zullen ze wel denken! haha

groetjes!!

karin

@ mriek…ook overdag???
hahahahaha das ook grappig!

karin

Toen ik de titel van je topic las, was ik zeeeeer benieuwd waar dit over ging. Nou, over een blauw oog en deur dus! Auwwww! Ik ken het ook, ik liep laatst tegen het portier van de auto. Deed best veel pijn! En op je werk zullen ze ook wel denken, wie loopt er nou tegen een deur? Nou, jij dus! Kunnen we deze smiley tenminste ook een keer gebruiken he!

Groetjes Rainbow, trotse mama

hihihi

Misschien voortaan de deur alvast helemaal open doen voordat je naar bed gaat, haha!

@karin: haha, ja zelfs overdag. Dan ben ik te gehaast en let ik niet helemaal goed op. Enne, je weet het hè: een blauw oog omdat je tegen een deur bent gelopen is dé smoes die vrouwen gebruiken als ze thuis geslagen worden…pas maar op…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hoi hoi,

hahaha, ook ik loop regelmatig tegen een deur, deurklink, deurpost, trapleuning en ga zo maar door, maar dan wel op klaarlichte dag… Hoe ver de deur ook open staat, ik weet hem altijd te raken LOL… maar gelukkig ben ik niet de enige, het zit in de familie… net als mijn moeder en mijn oudste dochtertje zit ik dus ook altijd onder de blauwe plekken en ja, zie dat idd maar eens te verklaren aan de buitenwereld hahaha!!! Onhandigheid is dus erfelijk

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

@mriek…ben blij dak nie zo’n kerel heb…
die van mij maakt liever lekkere pizza’s en bakt zelf broodjes!
beter toch!
hij lacht me wel uit, om mijn lichtblauwe oogje…
hopelijk blijft het lichtblauw, dat kan je nog een beetje verdoezelen haha

groetjes!

karin

@Karin: jouw kerel is een softie… Geniet er maar lekker van, haha. Dus je hebt nu een lichtblauw oog? Jemig, dat moet wel echt een klap zijn geweest hè, als 'ie blauw is geworden.

proest

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hahaha…een deuk in de badkamer deur! hahaha

groetjes!

karin