meiden ff jullie hulp hoor,ben beetje radeloos en weet niet meer wat ik eraan kan doen.
kaitlyn is nu sinds de zomervakantie eindelijk zindelijk,maar het poepen deed ze toen niet,wilde ze luier om en dat deden we met het idee van eerts ff het plassen onder de knie,want ja met 3 1/2 jaar word dat wel tijd he.
maar nu wil ze ook geen luier meer om voor het peopen nee ze doet het gewoon in der broek,soms zien we het op tijd en zetten we haar op de wc met gevolg krijsen.
maar echt als je ergens bent en ze heb dunne poep hupsa weer onderbroek weg,want ik ben weer zo iemand die er niet mee gaat lopen
maar wat we ook doen als ze in der broek poep het intreseerd haar niet ,voor straf naar boven nou ze gaat op haar bed leggen en valt dan in slaap geen optie,in een hoek zetten helpt ook niet.
we hebben al een sticker boekje,en als ze dan op de wc poept mag ze plakken en bij 10 een kadootje (kleinigheidje)
maar we zijn nu dus vanaf begin september ermee bezig en ze heb nog maar 5 stickers.
hebben jullie nog een oplossing hoe ik het kan aanpakken,want het is niet leuk meer op deze manier,en in januari gaat ze naar school,dus dan hop ik dat ze ook op de wc drukt en niet in der broek want dan zit ze erin tot ik kom natuurlijk.
dus meiden helpppppppppppppp mij pleaseeeeeeee