In bed op buik rollen

ik stop mijn dochter altijd heel strak in zodat ze eigenlijk bijna geen kant op kan. De zijkanten stop ik dan onder het matras zodat ze deze niet kan lostrekken. Ze kan natuurlijk nog wel goed bewegen maar het wordt haar wel zo moeilijker gemaakt. Misschien een idee??

Ik denk dat je dat niet bij Rico gaat lukken kleine Houdini komt echt overal uit, dat is het nare ik heb zelfs al een boxkleed gebruikt om uit te testen of ie er dan nog uit zou komen, en ja hoor binnen een paar seconden is ook dat weer los (ook onder het matras gestopt)hij is gewoon echt TE handig gewoon
toch bedankt vor de tip

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

heey heey

leuk is dat heh isa het draaien
hier kan die het idd maar word soms wakker van zijn hoofd stoten hij draait in zijn slaap en ligt regelmatig ook op zijn buik te slapen heb het geprobeerd terug te draaien maar lag binnen 2seconde weer op zijn buik heb hier wel earo sleep dus kan hij makkelijker ademhalen misschien een idee voor het geval dat ie zo gaat slapen?

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

@inge! Leuk die foto’s op hyves!

Jesse slaapt ook op zijn zij, maar nu klapt z’n oor de hele tijd dubbel hahaha
Wie van jullie hebben nog een muziek mobiel boven het bedje hangen?

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ikke sinds kort weer
mede om die rede wil ie nog wel is normaal blijven liggen

oh enne Wendy, ik had even gegoogled
http://www.babyvergelijk.nl/wordpress/archief/aerosleep-veiligheid-wiegendood
die site kreeg ik,
enne, er stond iets van allergieen huisstofmeid enzo die in het matras kunnen zitten,
maar ik heb zoiezo onder het hoeslaken altijd een molton liggen…
lees dat artikel maar eens,
maar het kan idd effect hebben dankje
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090416/hsRY.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/aiwTp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 14 May 2009 17:24:06

Kan goed Inge, dat je door de drukte en zorgen slechter inslaapt. En als je nou een lekker warme douche neemt en dan lekker loom je bed induikt? Hopelijk werkt de valdispert. Ik ga snel even op je hyves kijken!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

nou ik wordt alleen maar wakker van een douche en ik kan inet slapen met natte haren en mn haar droog blazen is ook geen optie want dan worden ze droog en klitterig
nouja ik krijg er vanavond van een vriend van mij een paar die verpleegkundige is en het was over daar en hij mocht ze meenemen gelukkig en heb er maar 5 gevraagd en gebruik ze uiterst in noodgevallen.

nou rico weet echt van geen ophouden met dat draaien in bed.
hij wil volgens mij PERSEE slapen zoals ie nu ligt…horizontaal BOVENAAN op zn zij. eerst moest ie daar niks van hebben en nu wil hij ineens op zn zij slapen zwaar schattig en als ik m dan goed leg wordt ie boos (ja in zn slaap! dan gilt ie kei hard hahaha) dus ik weet niet of ik m dan maar zo moet laten liggen met als gevolg dat ie vanacht zn hoofd stoot en ik alsnog kan gaan om m te troosten want die dolle banjert zo hard dat ie elke keer rode afdrukken op zn hoofd heeft staan en gisteren had ie zelfs een zwelling op zn voorhoofd:S die overigens vanochtend weer weg was

Gewoon lekker laten liggen, dylano lag gistervond op zijn buik toen wij naar bed gingen en ik leg hem dus ook terug nou moe meneer was kwaad en draaide gelijk weer op zijn zij

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

hahaha ja rico ook gisteren hij lag ook op zn zij en ik legde hem ook terug ging ie ook gillen ik dacht ook van: sorry hoor!
vanacht ook weer, om kwart voor 2 schrok ik wakker van een hoop gegil echt hysterisch ik denk: ooh die is uit bed gevallen of tand door zn lip!" en toen: ohhnee hij kan niet uit bed die staat lager…

dus ik gaan kijken lag ie dus weer op zn buik met zn hoofd tegen de spijlen.
ja helemaal hysterisch natuurlijk want het lukte hem niet om terug te gaan. vond het echt zielig dus eruit gehaalt getroost want hij had een flinke plek op zn hoofd.
tranen met tuiten natuurlijk… nouja na 'n minuut terug in bed gestopt en hij sliep meteen weer haha.
maargoed
nu heb ik dus overdag dat dekentje weggelaten en het duurt echt een uur ofzo voordat hij slaapt (en hij is nog niet eens aan zn sprong fase bezig!! pfff)
hij wil niet zonder deken slapen ofzo, dan lag ie weer te krijgen dat ie op zn buik lag dan weer dat ie tegen de spijlen aan lag…
ja het is even een echt probleem hier slapen…als dat maar goed komt

Wat herkenbaar al die berichten! Demi vliegt ook z’n hele bed door…

Ik heb sinds kort een nieuwe mobiel aan zijn bed hangen, die is super! Het is een aquarium met bewegende vissen, gekleurde lichtjes, natuurgeluiden en kinderliedjes met de palmfluit. Je kan alles apart instellen ook de tijd. Als Demi licht te spelen zet ik hem meestal op z’n hardst met de bewegende visjes, lichtjes en muziek. Als hij moet gaan slapen zet ik hem zachtjes met de lichtjes en muziek. Werkt heel goed! Hij wordt hier echt rustig van.

Saskia

Lilypie Kids birthday Ticker

Is even wennen zonder deken slapen was bij dylano ook maar zijn ze zo aan gewend. 's nachts heeft hij wel zijn deken

Groetjes Michelle

kijk, eerlijk personeel, daar hebben we wat aan
Ik denk trouwens dat als een kindje zich eenmaal zelf op de buik draait, hij dan ook sterk genoeg is om niet met de neus in het matrasje te blijven liggen, en gewoon te blijven ademen. Geen idee of dat zo is, maar sommige dingen voorkom je gewoon niet, en daar hoorr dat bedbanjeren bij… Maar verontrustend is het zeker

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Wat ze bij een vriendin van mij zeiden (die nu zwanger is) een gewone matras maar met de aerosleep lakentjes dat schijnt hetzelfde effect te hebben dan als je er ook nog een matras van hebt. was ook prenetal

Groetjes Michelle

Ik heb het ook niet hoor wil ook de lakentjes niet want dan mag je er in het begin ook weer geen hydrofiele luier opleggen want dan is het effect ook al weer weg.
Ik denk dat ze nooit achter de oorzaak wiegendood zullen komen, jammer maar helaas.

Groetjes Michelle

Geloof het gelijk wil. en wat dacht je van de eerste nacht dat ze doorsliepen , met hartkloppingen ben ik naar zijn kamertje gelopen pfffffff en nu nog moet ik zeggen als ik hem een tijd niet gehoord heb. Tot hoe lang duurt dat eigenlijk ik hoorde laatst tot 2 jaar???

Groetjes Michelle

ik vind het ok wel een angstaanjagend idee, maar ik probeer er niet te veel over na te denken…
zeg wil…rolt bo ook al in zijn bedje dan?
ruben probeert nu van buik naar rug te rollen alleen willen zijn benen nog niet mee werken…hihi
hij word dan ook best kwaad…
enne…even over die sprong van 4en een half…ruben is een dikke week jankerig geweest en dat was hem volgens mij…(ikke blij)
hij kan veel meer nu…hij doet brrrrrr met z’n lipjes( leuk met spinazie)
en hij probeert dus te rollen van buik naar rug, hij kan, als hij met rug tegen me aan zit, zelf rechtop gaan zitten( whooeeehooee)
hij gooit met klinkers(niet die van de straat) en medeklinkers zoals kuuuuuu maaa duuhhh of zoiets dergelijks…
hij kauwt ook elke keer op zijn vingers… dus ik dacht…tandjes!! maar kan nog geen harde puntjes voelen, voel alleen maar tandvlees haha
oja en hij pakt nu ook zelf speeltjes als ie op zijn buik ligt…hij heeft dus best veel bij geleerd!!

groetjes!!

karin

Spinazie mag hij toch nog niet???

Groetjes Michelle

ja dan laat ik die aero sleep ook achterwege,
maar dat ene slaapzakje waar je het over had koop ik wel als ie 'n jaar is, want dan doet ie er langer mee en ik ga geen bult geld uitgeven voor die paar maanden nog…
Rico’s sprong fase is denk ik bijna begonnen. hij praat minder, het papa woordje komt er ook niet meer uit (terwijl het constant papa papa papa was)
het is nu weer baby brabbel: guh…Ehhh… AAAAAAAAAAH." enz…enz…
ook zn huiltje is ineens helemaal terug bij af zeg maar. echt weer een baby baby zeg maar.
ik heb de batterijen van zn cradle swing vervangen en nu is ie rico aan het wiegen, en hij heeft een tut in zn mond en knuffel pooh stevig vast…ook zit ie naar de beestjes boven de swing te kijken.
hij heeft vanmiddag niet geslapen, was te druk met banjeren rollen en krijsen
verder is zn humeur wel oke nog hoor…maar is nu gewoon wat jengelig puur van moeheid, maar goed hij krijgt zo zn laatste fles en ik ga m niet meer laten slapen voor die 20 minuten.

Hij heeft vandaag voor het eerst in de kinderstoel gegeten. tot 3 kwart van zn eten op was ging het goed, toen werd het hem te zwaar en schoof onderuit. achja ik was al trots dat het zolang goed ging.
Veeeeeeeeeeeel overgegeven weer vandaag
maarja mijn moeder en mn nichtje waren langs geweest en misschien was 't ook wat te druk voor m aangezien ie richting sprong gaat en hij dan moeilijker om kan gaan daarmee.
ik ben zelf ook doodmoe en dan moet ons kaart avondje nog gaan beginnen pfff, dus koffie gedronken en nu voel ik me weer onrustig:S het is ook nooit goed he

Vanochtend om 10 voor half 6 werd meneertje wakker.
Memmeh!!!
dus ik dacht ff kijken natuurlijk
ligt ie op znbuik weer inb ed.
ik wilde m helpen terug te rollen, alleen hij kan dat niet in die slaapzak omdat hij te weinig beenruimte heeft om te rollen daarin.
een grotere slaapzak is ook geen optie omdat dan de arm /nek gat weer iets te groot is…

iemand een idee?
dan maar zonder slaapzak?