In bad

Hallo moeders,
Wanneer mag je je kindje samen met de vader of moeder in bad laten gaan ? Lijkt me zo leuk, maar weet niet of daar een bepaalde leeftijd voor staat !
Liefs Natasja

hoi onze kleine ging al met een maand met ons onder de douche of in bad en ze vondt het eerlijk. ze is nu alweer bijna 5 maanden en nog steeds vindt ze het eerlijk om met ons onder de douche/bad te gaan. soms doen we ook wel haar eigen badje naast ons en dan staan wij gewoon onder de douche.

groetjes

Onze grote kleine dame stond al met papa onder de douche toen ze net een week oud was!
En in bad mag ook gewoon als je maar rekening houdt met de watertemperatuur en dat je geen volwassenen-badschuim gebruikt. Dus gewoon lekker met Demi gaan badderen hoor! Lekker genieten!

Groetekes, Sje

Hier ook, wij gaan om en om, met Julia in bad…
Heerlijk vind ze het…
Lekker spetteren, en veel lol!!!

Liefs Wendy

Oke dus dat is geen probleem, gaan we dat donderdagavond lekker doen. Mag ze voor het eerst met Papa in bad, want vanavond heb ik nog een van de laatste kraamvisite (pfff ben dat beu hoor) en morgenavond en nacht moet haar papa werken dus ik laat het jullie weten hoe het is gegaan.
Bedankt lieve moeders.
Natasja

hier ook al met een week met papa onder
de does en vaak met dr broers in bad
wel met zwitsal natuurlijk
ruiken die jongens ook lekker naar baby
doesen heeft als voordeel dat ze gelijk
wennen aan die straal op hun hoofdje
en die kleine van mij vind het niet eng
ze is echt aan het genieten heerlijk

nancy mama van randy 10 damon 7 en chloe 3 mnd

Wij zijn al van minder dan 1 maand begonnen met samen douchen en in bad.
Onze kapoen doet dit nog steeds enorm graag en je ziet hem genieten!
Zo hebben ze ook veel minder snel bang van water.

wij gingen ook vrij snel met Layla onder de douche, maarze vind het nu niks meer, ze wil lekker in bad, ook goed! En bij opa en oma gaat mamma lekker mee!

Ok, dom vraagje: hoe gaat dat dan in de praktijk in z’n werk? Hoe geraak je in godsherenaam recht uit dat bad met een baby erbij? en hoe hou je ze dan vast? Om nog maar te zwijgen van jezelf en hen gewassen te krijgen…

Raising kids is part joy and part guerilla warfare.
Lilypie 1st Birthday Ticker

hihi ben jij niet zo lenig dan???

lenig? niet echt. maar ons bad is 1m80 en ikke maar 1.70 (lange man)

Raising kids is part joy and part guerilla warfare.
Lilypie 1st Birthday Ticker

nou dan wacht je maar tot je man
thuis is dan kan ie je helpen haha
ga het nou ook niet proberen in je eentje
straks lig je daar en kom je er niet meer ui
hihihi sorry zie het helemaal voor me

Nee lijkt me geen goed plan. Je moet dat doen natuurlijk als je met z’n tweeen bent anders dan schiet het niet op. Je kunt je niet afdrogen en aankleden en die kleine laten liggen hahahaha.
Gewoon een van de twee in bad met de kleine en de ander erbij staan wanneer de kleine uit bad komt, dan kun je die lekker in warme doeken wikkelen, zodat ze het niet koud hebben en natuurlijk de verwarming aan in de badkamer. Of je aankleedkussen in de badkamer leggen !
Zo zou ik het doen denk ik, moet het nog uit proberen (morgen zondag dus).
Liefs Natasja

Hoi Natasja, zoals jij het nu beschrijft gaat het hier…
Een van ons gaat in bad en de ander doet het werk
Wij laten haar ook meestal op ons bed nog ff in haar blootje spelen, de grootste schik heeft ze dan, stopt haar tenen in haar mond en word lekker moe
Na het badje hebben wij nog een luxe, hebben zo’n rode lamp boven het kussen hangen en dat is zo lekker warm
Dat ze eigenlijk dan al wil slapen…

Liefs Wendy

oooooooooooow leuk
ze stopt haar tenen al in haar mond
geweldig is dat he
het blijft iets ongelovelijks dat het allemaal
vanzelf gaat die ontwikkeling
ik heb nu de derde en dan weet je gewoon
nu komt dit en dan dat echt precies
op volgorde echt lache is dat

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 3mnd

Ik ben een paar keer in bad geweest met de kleine toen hij nog maar 4-5-6 maanden was en toen warmde ik de badkamer op en legde het kussen naast het bad. Toen ik eruit wou legde ik hem op het kussen, stapte er zelf uit, wikkelde een warme handdoek rond hem (die op de verwarming klaarlag en droogde me daarna snel af (het grootste toch) en ging dan op mijn poep zitten om hem af te drogen en aan te kleden. Al zijn spulletjes lagen wel in de badkamer klaar voor we in bad stapten. (kleertjes op de varwarming)

Wanneer mijn man thuis is volgt hetzelfde scenario maar dan neemt degenen die niet meegaat in bad hem over. We zijn zelfs al allemaal samen onder de douche geweest, kirren dat hij dan doet!

Nu gaat onze kapoen elke dag alleen in bad maar zijn spulletjes liggen klaar in de badkamer. Hij gaat de badkamer dus niet uit voor hij volledig droog is en aangekleed om afkoeling te voorkomen.

Hallo,
Demi is gister voor het eerst in bad geweest met papa en ze vond het geweldig.
Heerlijk vond ze het. Dus dat gaan we vaker doen.
Tevens heeft ze vandaag een massage gehad en dat vond ze ook heerlijk. Ze hebben het me voorgedaan en dan ontspannen ze helemaal. Wel even wennen natuurlijk, maar wel een aanrader.
Natasja

Lekker joh, weer een mijlpaal!!
Lekker in bad met papa of mama, wat wil een baby nog meer?
Het mooie is, als Julia met ons in bad is geweest ze altijd zo heerlijk moe word, dus kwestie van een fles erin en slapen
Das pas leuk, hebben papa en mama ook weer wat tijd voor elkaar

Liefs Wendy

leuk hoor en gezellig is het he
chloe (met puntjes maar die kan ik niet vinden)
vind het ook heerlijk gelukkig
je hebt ook kinderen die er niks aan vinden
zou jammer zijn
zij vind het heerlijk die straal op haar koppie
scheelt weer met haren wassen
nou badderze

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 3mnd

Als wij in bad zitten zit ze altijd met de douchestraal te spelen,lache joh als paps ineene binnenkomt
Kijkt ze om en neemt die straal mee in de richting waar ze heen kijkt, moet je paps zien schrikken

Liefs Wendy