In april word k geholpen

Hoi,

al eerder vertelde ik jullie dat ik spataders had kon het topic niet weer vinden,
ben inmiddels in het ziekenhuis geweest.in april word ik geholpen,laserthechniek word er toegepast.
Ze konden ook strippen maar dit wilde ik absoluut niet je mag 2 weken niks doen en deze ingreep is pijnlijker

Endoveneuze lasertherapie (EVLT)
De endoveneuze lasertherapie is een belangrijke ontwikkeling op het gebied van spataderbehandelingen en kan worden beschouwd als een perfect alternatief voor het traditionele strippen. Het is hiermee namelijk niet meer nodig om de hele ader uit het been te trekken. Met behulp van een echografie wordt de te verwijderen ader op het been afgetekend. Via een kleine incisie wordt een dunne laserfiberdraad in het bloedvat aangebracht. Met behulp van laserenergie wordt het bloedvat dichtgemaakt. Dit heeft geen gevolgen voor de doorbloeding in de benen. Het bloed zoekt vanzelf een ander bloedvat in het vaatstelsel, zodat het bloed in de richting van het hart kan blijven stromen. De restanten van het dichtgemaakte bloedvat worden door het lichaam afgebroken en opgeruimd. De behandeling vindt plaats onder lokale verdoving. Meteen na de behandeling krijgt men een elastische kous aan en moet men zoveel mogelijk lopen. Het grote voordeel is van deze behandeling is dat u direct weer mobiel bent en er geen littekens zichtbaar zijn.

Strippen
Strippen is ouderwets en wordt alleen nog toegepast bij spataderen met een zeer kronkelend verloop. Bij deze methode wordt de spatader in zijn geheel verwijderd onder algehele narcose. Deze ingreep is nogal belastend en ingrijpend.

hoi lieke
een kennis van mij heeft ze laten wegspuiten
daarna moest ze ook van de steunkousen aan
wat is dat dan?? of dat het zelfde als wat ze bij jou nou gaan doen??

groetjes nancy (mama van drie)

hoi,Nancy,

heb het ook gevraagd om in te spuiten maar dit gaat helaas niet lukken,om dat ik een lekknde ader heb het is wat anders als inspuiten bij de laser techniek word de ader dichtgebrand je krijgt dan een plaatselijke verdoving

hoi lieke
het lijkt me best eng hoor
gelukkig heb ik geen last daarvan
maar wat niet is kan nog komen
gelukkig zijn ze steeds verder op dat gebied
je moet wel lang wachten he
die vriendin van mij ook hoor
maar goed ben je er lekker voor de zomer van af
gezien de korte broek

groetjes nancy (mama van drie)

hoi

Ook ik ben een gelukkige van de zwangerschap overgehouden spataders.
Vorig jaar zomer heb ik ze laten spuiten Ik vond het behoorlijk pijnlijk daar na die rot kousen aan.
ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Het heeft niks geholpen is eerder erger geworden Ook ik had een lekkende ader die de arts wel wou spuiten nou dat is een blauwe vlek geworden die nooit meer wegtrekt…
Heb nu 3 adres die gestript moeten worden maar doe het niet dan maar leleke benen ik durf het echt niet…

gr nvh

groetjes van nvh en Joyce

ja het lijkt mij ook heel eng
maar lekkende aders lijkt me ook een raar idee
of voel je dat niet??
ja wie mooi wil zijn…

groetjes nancy ( mama van randy 10
damon 7
chloe 3mnd )