Hier is het ook weer ziekenboeg!
Nayaro is vanaf de week dat hij 1 jaar werd tot nu al 6 keer goed ziek geweest, vollop koorts elke keer, al 2 pencilinekuren achter de rug. En toch blijft het mannetje ziek worden!
Ik begin me nu enorm zorgen te maken, hij heeft nu ook alweer 3 dagen koorts, en ik weet ook niet meer zo goed wat ik moet doen. Hij word om nix al heel ziek lijkt wel, terwijl ik zelf nu zo’n idee krijgt van, hij meot gwn keer grondig onderzocht worden!
De dokter zegt: het is een weerstand opbouw, dan zijn ze eenmaal vaak ziek.
Ja oké, maar elke keer als nayaro weer een beetje in zn ritme zit & weer vol energie is, dan krijgt hij weer een duw terug na de grond. Zo begint heel het cirkeltje weer van voor af aan. :S Pff, kvind het zoo sneu voor mn mannieee, het is gewoon zo zielig! En we doen al wat rustiger aan met hem, omdat we natuurlijk al voorzichter zijn na de afgelopen keren!
Ook zit ik met een heel dilemma.
Namelijk:
Door de mexgriepprikken is Nayaro’s 14maanden prik uitgesteld, die mochten niet gegeven worden zoals de meeste wel weten denk ik, nu moest Nayaro gisteren dus zijn 2e mex.prik … Dat ging dus niet omdat hij hoge koorts heeft, dan mogen ze logisch niet gegeven worden.
Vandaag was ook geen optie, koorts nog aanwezig.
Morgen is de laatste kans, dan zou ik met hem na Denbosch kunnen gaan… … Toevallig zit ik in Denbosch op school … maar ik weet niet wat wijsheid is, stel dat zijn koorts gezakt is?? zal ik hem dan toch die prik nog laten halen, na deze dagen waarvan het gevolg is dat hij dan toch weer ziek word a.s week?
& anders word het dus pas 16 Januari
Terwijl dan de oproepen voor de gemiste 14mndprik ook weer komt, wat dus betekent dat die weer verzet gaat worden!
Mij lijkt het allemaal niet zo goed, want strx is hij inmiddels 17 maanden en dan heeft hij de 14maanden prik.
Ook reageert Nayaro nog al heftig nu zn weerstand zo laag is op die prikken!
( Al ben ik wel blij dat hij ze krijgt hoor, andere landen hebben ze niet )
Nou, hij zit nu even rustig op de grond te spelen!
En heeft gelukkig goed avond gegeten + gedronken, want boterhammen gingen er ook niet in vandaag …
Ik heb het een beetje gehad, kwou dat ik zijn koorts kon overnemen, want 6x koorts in nét 3 maanden tijd, en elke keer een goede week , ontmoedigd me nu toch een beetje!
Al hoewel, ik ben blij dat de kerstvakantie voor de deur staat!! En ik me geheel op me kleintje kan storten!
Een bezorgde moeder!
Nayaro - Danil / 14 September 2008
Gewijzigd door - Preciousbaby op 21 Dec 2009 17:09:59