Implanon

hoi ik heb ff een vraag.

ik heb 8 oktober implanon laten plaatsen.
in de gebruiksaanwijzing stond dat je cycclus dan wat van slag kon zijn.

ik heb het laten plaatsen omdat ik geen voorbehoedmiddelgebruikete vrij slordig ben met de pil en omdat het 3 jaar blijft zitten.
maar de belangrijkste rede was dat ik altijd 4 dagen erg heving bloeden zodat ik niet normaal kon functioneren.

nu ik de implanon heb ben ik ban 4 okt tot 8 nnov ongi geweest toen tot 16 nov weer niet en nu dus nog steeds al weer 12 dagen.

ik baal hier dus gruwelijk van.

mijn vraag is zijn er meer vrouwen die implanon gebruiken en wat is hun ervaring en dan met name de eerste maanden .
want als dit zo blijf laat ik dat ding er weer uit halen hiet is geen lol aan krijg het maandverband niet aangesleept hier.

Love for each other is the most important thing on this small planet we all share!

Je weet mijn verhaal met implanon het is hoploos zo vaak als je ongi bent ik ben het nu ook alweer 16 dagen pfffffff maandverband en tampaons zijn niet aan te slepen ben een vermogen kwijt aan heel die zooi haha
En daarbij heb ik eindelijk implanon zodat je veilig kunt vrijen en niet meer voor het zingen d ekerk uit hoeft ed. Kan ik niks pffffffff lang leve de implanon maar niet huis.
Ik moet in decmber terug komen om te controleren of het staafje nog goed zit en hoe het gaat als ik dan nog steeds ongi ben Vliegt dat ding eruit want ik word er knetter van . Van dat constant ongi zijn

Liefs Francis en Kevin

Jee das ook niks dan!! Ik begin er al niet aan dan…
Gewoon bv geven dan word je niet ongi hahah

Groetjes Nathalie

Zou wel willen nathalie
Als het aan mij lag gaf ik nu nog Bv
Maar helaas na 3 was ik gedwongen om te stoppen Helaas maar soms is het niet anders

Liefs Francis en Kevin

Ik ben afgelopen donderdag bij de gyn geweest voor controle met de implanon en die vroeg hoe het ging ikd su ja shit dus en verteld dat ik al vanaf 21 September ongi ben
Hij inwendige echo gemaakt Brrrrr
en nu heb ik te dun slijmvlies heb nu pilletje sgekregen die ik 10 dagen moet slikken (oestregeen) en dan denkt ie dat de ongo overgaat
Maar dat zalw el niet want heb al vaker oestregeen gehad en daar werd ik alleen maar nog erger ongi van dus ben beniuewd
Moet in januari weer treug komen en ben ik dan nog ongi gaat de implanon eruit
Want ik word hier schijtziek van
ben verdommem al 3 maanden aan de rooie
Ben voortaan zo slap als een weil constant moe,duizelig misselijk en ga zo maar door

Liefs Francis en Kevin

Waarschuwing! begin niet aan implanon!
Het middel zal binninkort uit de handel worden genomen!
Moeilijk verwijderbaar!
Kans na verwijdering op zwangerschap groot maar vooral van een meerling
(drie of vierling!!)
Het middel is eerste klas troep.