eeyz ik ben erik en ik ben hier nieuw het lijkt me wel een leuke forum site
I'm ook nieuw
als je kinderen hebt of zelf een groot kind bent tja dan is het hier een heel leuk forum
eeeh… jah ik ebn een kind ik ben 13 jaar ik weet jie of ik dan een oud kind ben maar ik hebbe nie zelf kinderenik heb ook een website www.eirkbuis.tk
nou erik ik snap nog steeds niet wat je hier komt doen, maar er wordt hier gewoon nederlands gesproken en het gaat merendeels over babies , ik neem aan dat dat gebied niet echt jou interesse heeft en dat je beter in een andere speeltuin kan gaan spelen, de groeten
Die Kim!!
In ieder geval duidelijke nederlandse taal
Gewijzigd door - Bieb op 28 Dec 2003 10:27:41
wegsturen?? nee hoor het is een openbare wereld, je bent vrij om te gaan en te staan waar je wil en wenst, maar ik zou een goed voornemen voor 2004 hebben als ik jou was, maak je eigen speeltuin met leeftijdsgenootjes, want je hebt hier niets te zoeken, hooguit krjg je moederlijk advies waar je niet op zit te wachten! dus nogmaals de groeten en ik hoop dat de boodschap helemaal duidelijk is nu
Ehm…ik denk haast van wel Kim…dat het duidelijk is wat je bedoeld.
Zelfs IK snap het
Groetjes, Bianca
P.S. wist niet dat jij zo “pittig” kon zijn zeg, hihi!
Als je goed in website’s maken bent is het mischien een idee om een site voor je klas te maken met een forum kunnen jullie daar lekker met elkaar kletsen…
haha nee ik denk niet dat deze site je echt zal intreseren, tenzei je nu al graag een kindje zou willen, maar dat zou wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg jong zijn!
Groetjes,
Diana
Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl