Ikwilniks

owowoowowowowow sorrie hoor maar ik moet ff … damn … mevrouw werd wakker met een ikwilniks.nl-humeur… verschrikkelijk… dr fruithappie wilde ze niet gevoerd krijgen nee, ik wil het zelf doen… hoppa in haar haar, overal op de bank op mij ! (aghhrrrr… nou ja doekkie overheen, is tot daar aan toe) om half 11 begon ik aan ‘missie’ ff brood halen bij de Appie op de hoek, nou om 11.05 uur stonden we buiten… halleluja ! ze ging helemaal uit haar pan ! gillen schreeuwen, overstrekken, als ik haar in die buggy wilde doen, ik heb haar tot 3 keer toe in die gang laten zitten en ff de deur dicht moeten trekken, om zelf nie helemaal dol te worden tegen haar… (heb zelf ook geen engelen geduld…toegegeven) … want dan merk ik dat ik me geduld ga verliezen, en dan word de strijd alleen maar erger, nou jas uit, op de bank, troosten … (wat er te troosten viel , weet ik nie …) toen heb ik de buggy in de woonkamer gezet, voor de babytv, en haar er weer ingezet, ging nog met lichtelijk verzet, maar niet meer met gegil, damn me oren zuizen ervan…

nu wilde ik eigenlijk vanmiddag gaan zwemmen met haar… *iets wat ik al een overwinning vind van mezelf, dat zwemmen vind ik leuk hoor met haar, maar het drama wat eraan vooraf gaat wat een hell, in die kleedhokkies, een extra paar handen is dan altijd gemakkelijk…maar ik wil ook wat leuks doen met haar als mama… , maar ik weet niet of vandaag de dag is, (morgen, dan ist helemaal nie de dag, want op dinsdag *sorrie klinkt nie lief, maar ken mezelf ben ik klaar met mama-spelen… * dus vandaag, of nie zeg maar, ik mag hopen dat ze nu lief blijft slapen tot een uur of 2… ookal zie ik de streeppies op de babyphone nog op en neer gaan… dat ik ff bij kan komen … en dat ik dan toch ergens de moed vind om naar dat zwembad te gaan…

pfhhh deze mama ochtend viel ff zwaar… moest het ff ergens kwijt hoor !

Ha ha ha heel herkenbaar ook met het extra paar handen dat met zwemmen heel fijn is dan. Succes vanmiddag

Groetjes,

Michèle

Ooooo ja, wij hebben het ook regelmatig gehad! En dan zie je die verschrikkelijke streepjes op de babyfoon oplichten en dan denk je: ga toch slapen!! Duidelijk met het verkeerde been uit bed gestapt dus? Misschien knapt ze op van een gezellige zwempartij? Eva vond dat altijd wel leuk, tot ze er van het een op het andere moment genoeg van had. Moesten we haar op de kant zetten voor een oefening, liep ze al richting de deur en sjorde ze haar badpakje al uit, zo van: ‘Kunnen we gaan?’ En zelf gaf ik er geen snars om, het was elke week hetzelfde. Moet wel voor die baby’s, maar ik vond het oersaai. Maar misschien is het wel leuk als je zelf gewoon met Pipi gaat! Veel plezier en hopelijk kun je de draak temmen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

WHHAHAHAHA ja kan dus nie want op maandag is dat zwembad dicht… ! zul je altijd zien he, had de tas al ingepakt…

Baby geboren

Ja meis, ook dit komt me bekend voor!

Vooral die extra handen in het zwembad… pfff, ik zweet me helemaal lam daar en dat is dan niet alleen omdat het daar altijd zo vies warm is

Maar goed, je hoeft nu niet meer… maar ja, hoe kom je dan de middag door? Oordopjes in je oren?

Fruit eet Senne trouwens al maanden zelf hoor, doe jij het niet in stukjes?

Groetjes van Sascha en Senne

hey sascha, ja hou op over dat zwemmen, aan de ene kant opgelucht dat ik nie hoef, whahahhahaa! want geloof me met dat boodschappe uitje, stond ik al met het zweet op me rug, had ook mee de verwarming afgezet, nu zit ik het weer koud te hebben … ff weer aan dus … ja normaal krijgt ze eigenlijk een boterham van me of een stuk banaan, maar die bananen waren nie echt geel meer hahaha, dus ik denk dan maar een fruithappie, en ze kan kei goed zelf eten met een lepel, maar ja die fruithappies zijn net jogurt, voordat die lepel bij haar mond is, legt er al een kwak ergens…
bovendien is de ikwilniks.nl-bui misschien niet de juiste tijd om haar zelf te laten rommelen met een lepel…maar ja ik wist nog niet dat ze die bui had vandaag…
ik heb net al ff de hulptroeppen gesmst, of ze thuis zijn, zodat we er ff uit kunnen samen, die smst net terug, dat ze om 3 uur thuis is, dan gaan we daar wel ff klooien, ff uit huis anyways ! *tis ook zo zuur met dat weer, ff naar buiten, waait ze bijna weg en de speeltuin is een waterpark !

Baby geboren

Ik kan alleen maar zeggen: sterkte

Groetjes,
M

Hoe ben je de middag nog doorgekomen?

Groetjes van Sascha en Senne

oohohhohoho wat een dag, poeh he.
ik herken het helemaal hoor! hier ook wel eens een draak die niet te temmen is hahahahahaha
en me het verkeerde been uit bed stappen daar heeft Dion ook wel eens last van zoals afgelopen zaterdag en ik moest de stad even in om een paar dingetjes te kopen en hij was alleen maar aan het jegelen en zeuren … zo ä relexed.
En dan niet willen eten en het op de grond gooien en dan buk je om het op te rapen en dan gooien ze aan de ander kant weer iets op de grond … of wat je zegt zzeeelluf doen! en dan op hun kleertjes knoeien en dan kan je weer iets schoons aan doen en wil je daarna de deur uitgaan en heb je de jas aan en dan sniff sniff … nee he een poepluier kan je die weer gaan verschonen.
Soms ziet echt alles tegen, maar gelukkig zijn er ook hele gezellige dagen bij en als je kindje dan lekker eet en lief speelt en je knuffeltjes geeft en lief gaat slapen … oh wat voelen we ons dan gelukkig en zijn we al het andere zo weer vergeten toch.

Trouwens met zwemmen kleed ik me altijd om in de grote gezamelijke kleedkamer, eerst Dion afdrogen en aankleden en dan met een liga in zijn buggy en dan mezelf aankleden, maar zonder buggy bij me gaat het gewoon niet en kom je idd. handen te kort.

@Mriek die smiley erbij klinkt wel als leedvermaak hoor

Maar indd ben je de middag nog doorgekomen?

Liefs Michelle

nou met me hakken over de sloot zeg maar !
ik leg haar om 12.00 uur op bed normaal slaapt ze dan tot 14.00 uur , ja hahaha NOT… 13.00 uur ging die serene alweer af! (ow en ik heb zo’n lage grens kwa sirene…) maar goed, toen hebben we nog ff zitten klote op de bank, maar ik heb ook het idee dat zij zich de pleuris gaat vervelen. thuis, we hebben nie zo groot huis en ze kan nie zo veel lopen en rennen als ze zou willen denk ik ! maar goed om 14.55 uur ben ik naar mijn vriendinnetje gereden… die was om 15.00 uur thuis dus om 15.01 uur belde ik aan (whahahhaa) dus daar ben ik ook gebleven tot 17.00 uur want manlief belde ik ben om 17.00 uur thuis, denk mooi ! dan kan ik haar meteen overdragen hahahaha… tijdens het koken moest ik nog fff janken, gewoon van het geduld bewaren heel de dag (niet mijn beste eigenschap en dat veroorzaakt stress, dus dat kwam er ff uit tijdens het koken, wa extra zout voor in de pan hahaha)

vandaag … pfhh 09.00 uur was ze alweer wakker, ik probeer nu zonder stoom uit me oren maar weer aan deze dag te beginnen…maar het kookpunt ligt op de loer… dus ik ga me zo aankleden… en dan gaan we naar een nieuwe dumpwinkel hier vlakbij (ja moet toch wa doen, en da kost nie zoveel…) dan gaat ze slapen, hopelijk wa langer… ) en om 13.45 is mijn moeder thuis, gaan we vanmiddag daarheen, die heb een grotere woonkamer en andere speelgoedjes, mag ze daar lekker rondsjouwe, misschien dat mama ondertussen ff naar de zonnebank gaat, ff relaxen onder het blauwe licht ! maar goed morgen weer werken, en van het weekend naar antwerpen… dus daar kijk ik maar ff naar huis

en natuurlijk heb ik gisteren ook met haar gelache, maar een enkel ritje behangwinkel… was wel dichterbij als lache, kleine apekop !

nou met me hakken over de sloot zeg maar !
ik leg haar om 12.00 uur op bed normaal slaapt ze dan tot 14.00 uur , ja hahaha NOT… 13.00 uur ging die serene alweer af! (ow en ik heb zo’n lage grens kwa sirene…) maar goed, toen hebben we nog ff zitten klote op de bank, maar ik heb ook het idee dat zij zich de pleuris gaat vervelen. thuis, we hebben nie zo groot huis en ze kan nie zo veel lopen en rennen als ze zou willen denk ik ! maar goed om 14.55 uur ben ik naar mijn vriendinnetje gereden… die was om 15.00 uur thuis dus om 15.01 uur belde ik aan (whahahhaa) dus daar ben ik ook gebleven tot 17.00 uur want manlief belde ik ben om 17.00 uur thuis, denk mooi ! dan kan ik haar meteen overdragen hahahaha… tijdens het koken moest ik nog fff janken, gewoon van het geduld bewaren heel de dag (niet mijn beste eigenschap en dat veroorzaakt stress, dus dat kwam er ff uit tijdens het koken, wa extra zout voor in de pan hahaha)

vandaag … pfhh 09.00 uur was ze alweer wakker, ik probeer nu zonder stoom uit me oren maar weer aan deze dag te beginnen…maar het kookpunt ligt op de loer… dus ik ga me zo aankleden… en dan gaan we naar een nieuwe dumpwinkel hier vlakbij (ja moet toch wa doen, en da kost nie zoveel…) dan gaat ze slapen, hopelijk wa langer… ) en om 13.45 is mijn moeder thuis, gaan we vanmiddag daarheen, die heb een grotere woonkamer en andere speelgoedjes, mag ze daar lekker rondsjouwe, misschien dat mama ondertussen ff naar de zonnebank gaat, ff relaxen onder het blauwe licht ! maar goed morgen weer werken, en van het weekend naar antwerpen… dus daar kijk ik maar ff naar huis

en natuurlijk heb ik gisteren ook met haar gelache, maar een enkel ritje behangwinkel… was wel dichterbij als lache, kleine apekop !

Was niet als leedvermaak bedoeld hoor!

Groetjes,
M

@Mriek, weet ik toch en sugars303 vast ook wel

Liefs Michelle

Vervelend dat ze in zo’n slechte bui was. Hoe gaat het vandaag?

Grappig dat meerde mensen hier aangeven zwemmen niet leuk te vinden. Ik zwem al sinds Tim 4 maanden is iedere week met hem. Ik geniet er volop van en vind het echt heel erg leuk. Ook Tim vind het ontzettend leuk. Eerst doen we met de les mee, die duurt iets van 20 minuten. Daarna laat ik hem lekker zelf spelen in het water.

Groetjes,
Sandra

@Sugars…ik heb weer dubbel gelegen! Het is allemaal zooooo herkenbaar en dan is Pippy nog geen 1,5! Meid, BEWARE als ze 2 is’! Ik ga gauw naar boven, Eva LAG in bed, maar breekt de tent nu af…Ik hoor allemaal dingen op het laminaat vallen! Effe kijken hoe groot de schade is…!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

@ rainbow, en schade ?

de rest… nou vandaag was een topdag, goede been vanmorgen blijkbaar!
we zijn vanmorgen gezellie naar die ‘dumpwinkel’ geweest, mega braaf, ouwehoeren tegen iedereen, moet zeggen dat mama dan nog wel op scherp staat, als er maar een soort van piep uitkomt denk ik ‘ow god, gaan we weer… ’ hahahaha maar nee hoor heel braaf… daarna nog ff bij de buren met de kat geknuffel onze sociaal gestoorde kat rent altijd kei hard weg en met die van de buren kan ze wel knuffelen… daarna lag ze om 11.45 op bed, en sliep tot 14.45 , hallelujajajajajajjajaja!!! *mama stond weer in de ‘beweeggeenteen-stand’ …want pipzilla zal maar ontwaken… hahahaha’

dus om kwart voor drie ben ik maar eens gaan kijken,zat ze braaf tegen haar konijn verhalen te vertellen… heb dr ff bedankt dat ze mama haar grotepauze zo had gegunt… daarna naar oma, ff naar de winkel gelopen, nou nog geen gilletje, helemaal niks… kei lief dag en nacht verschil met gisteren …

en dat zwemmen, ja ik heb altijd al een hekel aan zwemmen gehad hoor, dat ik uberhaupt in het water ga is al heel wa, ook alleen in het cloor, een rivier no way… in een meer ook nie, als ik een kikkervis zie ga ik al gillen… en de zee, nou alst 50 graden is en ik in het zand weggesmolten ben misschien… maar als ze zo’;n douche hebben ga ik nog liever daaronder… in bad zitten vind ik ook niks … (behalve het water bij de sauna… en turksestoombadjes, of bubbelbaden, kan mij behagen)

@Michelle, gelukkig maar!

Groetjes,
M

Haha…sugars303…ik ken je nog nie maar ik lig alleen al dubbel van hoe je alles opschijft…hahaha!
Ennu…Pipi!!!..wat een GAVE naam!
Maarre hier blijven gelukkig sirenes in de winkel achterwege…(klop-klop-klop)

Gr, Danielle