owowoowowowowow sorrie hoor maar ik moet ff … damn … mevrouw werd wakker met een ikwilniks.nl-humeur… verschrikkelijk… dr fruithappie wilde ze niet gevoerd krijgen nee, ik wil het zelf doen… hoppa in haar haar, overal op de bank op mij ! (aghhrrrr… nou ja doekkie overheen, is tot daar aan toe) om half 11 begon ik aan ‘missie’ ff brood halen bij de Appie op de hoek, nou om 11.05 uur stonden we buiten… halleluja ! ze ging helemaal uit haar pan ! gillen schreeuwen, overstrekken, als ik haar in die buggy wilde doen, ik heb haar tot 3 keer toe in die gang laten zitten en ff de deur dicht moeten trekken, om zelf nie helemaal dol te worden tegen haar… (heb zelf ook geen engelen geduld…toegegeven) … want dan merk ik dat ik me geduld ga verliezen, en dan word de strijd alleen maar erger, nou jas uit, op de bank, troosten … (wat er te troosten viel , weet ik nie …) toen heb ik de buggy in de woonkamer gezet, voor de babytv, en haar er weer ingezet, ging nog met lichtelijk verzet, maar niet meer met gegil, damn me oren zuizen ervan…
nu wilde ik eigenlijk vanmiddag gaan zwemmen met haar… *iets wat ik al een overwinning vind van mezelf, dat zwemmen vind ik leuk hoor met haar, maar het drama wat eraan vooraf gaat wat een hell, in die kleedhokkies, een extra paar handen is dan altijd gemakkelijk…maar ik wil ook wat leuks doen met haar als mama… , maar ik weet niet of vandaag de dag is, (morgen, dan ist helemaal nie de dag, want op dinsdag *sorrie klinkt nie lief, maar ken mezelf ben ik klaar met mama-spelen… * dus vandaag, of nie zeg maar, ik mag hopen dat ze nu lief blijft slapen tot een uur of 2… ookal zie ik de streeppies op de babyphone nog op en neer gaan… dat ik ff bij kan komen … en dat ik dan toch ergens de moed vind om naar dat zwembad te gaan…
pfhhh deze mama ochtend viel ff zwaar… moest het ff ergens kwijt hoor !