Hallo allemaal, Ik zat even op intenet te zoeken naar ervaringen over negatieve zwangerschaps testen en toen kwam ik op Ikkeben. Ik dacht dit is wel gezellie en heb me aangemeld. Even voorstellen ik ben Daniella en 29 jaar sinds december vorig jaar bezig om een kindje te krijgen… Ben nu 7 dagen overtijd en heb eergisteren een test gedaan negatief… het was wel s’avonds en volgens Predictor is dat geen probleem. Ik heb wel gedronken voor ik de test deedt en er staat dan ook vermijdt teveel drinken…Maar ja wat is teveel? Ik wou vanochtend de huisarts bellen om te vragen wat ik moet doen. Ik heb geen last van misselijkheid ben wel snel moe het ‘trekt’ een beetje rond mjin navel en verder heb ik wel wat last van pukkeltjes wat ik anders bijna nooit heb… Hebben jullie nog tips voor mij. Zal ik gewoon wachten tot en met maandag? Heel erg bedankt voor het lezen van mijn bericht!
Groetjes Daniella
Ikkeben nieuw! :)
Hoi,
Welkom hier, ik ben Vanessa 30 jaar en moeder van Senna.
Het kan zijn doordat je er mee bezig bent in gedachten de menstruatie op zich laat wachten, ik heb meestal 10 dagen gewacht voor ik een test deed.
Toen de test eenmaal positief was heb ik pas contact met de huisarts opgenomen.
Ik zou even rustig afwachten als ik jou was, ook al is het spannend als je graag een kleintje wilt, maar je kunt toch niks forceren.
Succes ermee en als het positief is horen we het natuurlijk graag!
Groet Vanessa.

indd gewoon wachten het kan inderdaad zijn omdat je het zo graag wilt dat het nu eventjes uitblijft! gewoon nog eventjes wachten en als het echt uitblijft kan je eventueel naar de dokter gaan!
hopelijk krijg je positief nieuws
groetjes
nikky

Hoi Daniella,
welkom op de site! Ik ben Inge, 32 jaar, getrouwd met John en mama van Zoë.
Hopelijk voor je ben je wel zwanger, maar zoals de dames hierboven al schrijven denk ik ook dat je rustig moet blijven en afwachten. Je gaat allerlei signalen “zoeken” en dan ben je straks misschien teleurgesteld.
Succes ermee en vooral “veel blijven oefenen”
Groetjes,
Inge

welkom op de site,
ik ben gytha 25 jaar getrouwd met dennis en hebben 1 dochter lieke van 2 maanden.
hopelijk komt voor jou ook het goede nieuws. maar probeer er niet teveel mee bezig te zijn. dan valt het ook niet tegen
groetjes Gytha

Dank jullie wel voor de reacties… het is moeilijk om er niet mee bezig te zijn maar aangezien mijn menstruatie redelijk op tijd is vond ik het zo vreemd dat het nu 8dagen later nog niet komt… maar we zullen afwachten en ik hou jullie op de hoogte. Zou het super vinden! Fijn weekend allemaal!
Groetjes Daniella
[/quote]