Ikkeben...niet vooruit te branden vandaag :s

Pffff…echt erg.
Ik moet me nog aankleden en ik heb totaaaaal geen puf na gisteren.
Ben mega misselijk, moe en heb gewoon helemaal geen zin, hahahahaha!!!
Errug hè

Nou, ik ga mezelf maar eens een schop onder mijn kont geven en wat DOEN.
Moet nog faktuurtje maken, naar de Albert Heijn, Steef een beetje bezig houden (lang leve de regen ) etc. etc.

Ben ik eigenlijk de enige die hier last van heeft?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Gewijzigd door - Bieb op 02 May 2005 15:48:32

Nou hier is er nog een hoor
Ben wel niet meegeweest naar de meeting
Maar ben ook niet vooruit te branden
Ben al over de drie maanden zwangerschap heen hoop echt dat ik straks weer wat energie heb
hey Bieb geef jezelf niet een te harde schop he

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

nou ik had het ook even van morgen ,maar nu gaat het wel weer .ik werk de aankomen de twee weken 1 dag .lekker hoor.me ouders zijn lekker op vakantie naar spanje .en aangezien me moeder de oppas is .maar woensdags gaat tanja naar het kdv, dus dan ga ik ook nog een paar uurtje werken.vandaar die ene dag

groetjes marielle mama van tanja

Hihihi ook hier iemand die weer niet vooruit te branden is en dat terwijl de zon er hier wel nog lekker is. Had een mega kist prei gekregen van mijn buurman, die moest toch maar schoongemaakt en in de diepvries. Heb ik dus net gedaan en ja hoor meteen weer dikke enkels en geen puf meer. Dus tja, hier ook maar effe een schoppie nodig want sommige dingen moeten toch gebeuren he. Succes allemaal !!!
Wel bruine koppies hier, maar geen verbrande.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ik heb ook niet veel zin in dingen. Ben met mijn digitale camera bezig. Maar het wil niet helemaal lukken. Heb al wel Joshua kamer opgeruimd en een beetje Jonathans kamer. Maar heb 2 kratten vol met schone was staan, die nog opgevouwen en/of gestreken moet worden en dan opgeborgen en ik heb er helemaal geen zin in.

Het regent nog niet echt hier, op een paar spetters na dan, af en toe. Maar mis het zonnetje wel.

Ik ben eigenlijk ook niet vooruit te branden maar er lag nog heel veel op me te wachten. Dus alles maar gelijk gedaan; boven soppen, hele huis stofzuigen, wassen draaien en een hele grote strijkstapel weg werken.

Alles is nu gedaan, heerlijk gevoel moet ik zeggen. Lisa gaat zo na een boterham lekker een uurtje slapen en Cas zal dan wel weer wakker worden.

Ach voor je het weet is het weer avond en dan lekker vroeg naar bed.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Wow, heb bewondering voor je Jolanda, dat je je er toch toe gezet hebt (echt hoor)

Enne…Heleen: ik hoop dat ik over een week of 3 toch wel wat méér fut krijg weer. En me weer wat lekkerder voel. Dit is niks zo, bah.
Maar bij jou werkt het dus nog niet echt, zo te horen

Trouwens fijn om te horen dat ik niet de enige was/ben vandaag hahaha!!

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nu helemaal geen puf meer heb om ook maar iets te gaan doen. Gelukkig heb ik het eten voor vanavond al in huis.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Nou, het eindresultaat bij mij tot nu toe is: was in de wasmachine gedaan en daarna was opgehangen (wow! hahaha) en een ingewikkelde faktuur gemaakt (errug lastig als nadenken niet lukt )

Verder ga ik alleen nog eten koken vandaag.
Morgen weer een (hopelijk fittere) dag hoor!

Gewijzigd door - Bieb op 02 May 2005 15:47:46