Ikkeben meeting mailen naar saro

Indd ook heel slim bij een schoolreisje enzo ja. Daar had ik nog niet bij stil gestaan.

@Michèle dat is ook een leuk idee
Niet van telefoonnr wisselen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Noudaar hadden we ng bijna een probleem Michelle. Mervin had een per paid maar die telefoon begaf het zowat. Dus wij naar vodafone. dat ie toch wel een goedkoop abbonement wilde. Maar ja net 2 dagen ervoor dat kettinkje gekregen. Bleek gelukkig dat ie zijn nummer mee kon nemen. Dus wisselen is niet meer nodig

Groetjes,

Michèle

Dan kwam je goed weg

Liefs Michelle

even weer on topic, wat is de bedoeling nou?

Ha ha ha volgens mij dat we iets met een datumpriksite gingen doen, Maar het fijne weet ik er ook niet van.

Groetjes,

Michèle

dan kunnen ze daar nog achter komen
als nou gewoon 1 iemand een mail op start. (Wil?? is wel een taak voor jou aangezien het jou idee is)
en die verzend naar de ikkebenners ofzoiets?
dat lijkt me wel de veiligste methode. die poll is ook niet veilig meer aangezien erbij staat hoeveel procent welke datum heeft gekozen.
in het begin dacht ik er niet bij na maar na die perverts heb ik ook zoiets van: niet openbaar.
tenzij we die mannetjes een lesje gaan leren met zn allen

Geloof dat Saro en Anouk hier mee bezig waren Inge, Maar ik weet het niet zeker.

Groetjes,

Michèle

oke want dan zal begin oktober niet meer doorgaan want dan is het wel vroeg dag he

Ja ik ging ook niet echt meer van 3 oktober uit nee.

Overigens is mijn broertje opgenomen en hij moet 1 oktober zijn huis uit dus ik weet niet of ik het gered had dan ook.

Groetjes,

Michèle

oh jee meisie toch, opgenomen in het ziekenhuis of psychiatrisch ziekenhuis?
en waarom zn huis uit? hoeft natuurlijk niet te zeggen maar dacht…vraag het gewoon

Psygiatrisch Inge. Hij is 6 maanden geleden met zijn medicatie gestopt omdat is dacht dat ie het allemaal wel zelf kan. Das zo’n 3 maanden goed gegaan, en toen ging het mis. Hij heeft een psygose. En die loopt al een tijdje. Afgelopen maandag ging het echt mis en moest ik hem naar de EH. Daar heb ik de crisisdienst laten komen, die hebben hem wat gegeven om in slaap te vallen want dat was al even geleden dat ie dat gedaan had en de volgende dag is ie vrijwillig opgenomen.

Maar ja had wel wat aan kleren gepakt maar niet genoeg en niet de juiste spullen dus vandaag kleren gebracht. En hij woonde bij 2 knullen in en betaalde netjes zijn huur. Dat doet ie dan wel, maar zij hebben de huur niet betaald dus nu moeten ze eruit. Maar zij kunnen wel ergens heen maar hij niet. Ik kan en wil hem niet in huis nemen vanwege Morgan en dat weet ie en snapt ie ook. Zijn vader is ook geen optie, maar als het goed is gaat ie hierna begeleid wonen want hij kan niet goed voor zichzelf zorgen. Hij is wel schoon en alles, maar eten is een ramp en zo.

Even deze week in een notendop.

Groetjes,

Michèle

jeetje wat heftig meid! wat rot voor jullie.
maar tot die tijd waar gaat hij dan naartoe?
en die vrijwillige opname kunnen ze hem in dit geval niet crisis opnemen dan? aangezien het gewoon niet goed gaat en als hij dan ook al geen verblijfplaats heeft tot die tijd?
heel veel sterkte meid en ik snap je keuze echt!

Hij zit opgenomen nu Inge. Dacht dat ik dat gezegd had. Hij heeft maandag op de EH gezeten en nu sinds afgelopen dinsdag is hij al opgenomen en daarom gaan ze nu ook woonruimte zoeken voor hem hierna. Ik ben vandaag met morgan bij hem geweest daar.

Groetjes,

Michèle

Wat vervelend Michelle.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

sorry ik las het iets verkeerd, ik dacht dat ie NU bij die jongens woonde omdat je dat als laatste schreef snapje.
wat rot voor jullie meisie.
vond hij het wel fijn dat jullie er waren? en hij zal ook wel blij zijn dat Morgan mee kwam?
ik hoop echt dat het snel weer wat beter met hem gaat. hou oud is hij?
zoiets gun je niemand natuurlijk.

Geeft niet Inge het is ook best een verhaal en dan probeer je het kort te houden. Ja hij was heel blij dat we er waren en dat ik al die spullen gekocht had voor hem. En hij is 21 en dit is zijn 2e opname al. Dus het is niet makkelijk voor hem.

@ Sandra. Dank je. Gelukkig kan ik er best goed mee om gaan. Mijn eigen vader heeft ook ooit een psygose gehad en daar was ik bij dus ik was niet helemaal onvoorbereid. Alleen mijn pa was agressief en een gevaar dus die is gedwongen opgenomen toen. Moet zeggen dat dit allemaal wat makkelijker is want mijn broertje wil heel graag meewerken want hij wil ook een gewoon leven zeg maar.

Groetjes,

Michèle

ik vind het zo knap van jou michele, dat jij zo open hierover praat, ik heb dus dingen mbt mn moeder wat ik niet eens kan zeggen hier. waarom ik weet het niet maar je raad het denk ik zelf al wel

quote:
Ik wil die datumprikker best opstellen? En dan nog steeds oktober aanhouden of ook maar de maanden november/december erbij? En dan misschien niet alleen de zaterdag, maar ook een dag door de weeks en zondag? Ik hoor het wel....

Hey meiden,
Zie bovenstaand bericht. Ik wil hem dus wel opstellen. Wil alleen even weten in welke periode we willen afspreken. Begin oktober is denk ik inderdaad de kort dag.
Ik zou verschillende dagen eind oktober/november/december kunnen aanvinken? En dan niet alleen op zaterdag, maar ook een dag door de weeks?? Ik ben door de weeks bijvoorbeeld ook altijd op maandag/dinsdag en donderdag vrij…ik zou de maandag bijvoorbeeld kunnen toevoegen?

Wat ik nodig heb:

1. alle e-mail adressen van de meiden die graag mee willen. Deze kunnen jullie dan naar mij mailen
  2. even jullie mening over de periode?
  3. locatie gewoon hetzelfde houden als wat we de vorige keer hadden besproken?

Ik lees het wel van jullie
Liefs

Lijkt mij prima!!
En misschien kan je een paar verschillende dagen door de weeks doen, want ik kan volgens mij weer nooit op maandag
Ik zal je even mailen, en succes ermee!
Liefs, Anne

dames, 1 tip , prik gewoon een datum
mail die aan iedereen door
en klaar
wie kan die kan, wie niet ook prima,

gewoon klaar

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”